Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Stisykling i San Francisco

Stisykling i San Francisco #1375968 18/04/2012 21:27
Molly Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
....eller nærmere bestemt i området på nordvestsida av Golden Gate (Golden Gate National Recreation Area). Her har jeg kun vært med landeveissykkel tidligere, men det så lovende ut. Er det noen som har erfaringer fra området? (er det lov å sykle der i det hele tatt?) Planen er å starte fra SanFran by og sykle over brua og så videre på sti vestover fra brua. I nødstilfelle kjører vi bil.

Hjelp?

Re: Stisykling i San Francisco [Re: Molly] #1375973 18/04/2012 21:31
Stein Offline
Yozo Fanboy
Yozo Fanboy
Blir det Marin County? I "terrengsyklingens vugge" er det visstnok veldig lite sykkelvennlig i dag, har jeg hørt. Forumets GeirK m.fl. har bodd og syklet i det området i årevis, så han har kanske noen tips. Ellers kan norcal-forumet på forums.mtbr.com anbefales.

Re: Stisykling i San Francisco [Re: Molly] #1376017 18/04/2012 23:41
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Molly
....eller nærmere bestemt i området på nordvestsida av Golden Gate (Golden Gate National Recreation Area). Her har jeg kun vært med landeveissykkel tidligere, men det så lovende ut. Er det noen som har erfaringer fra området? (er det lov å sykle der i det hele tatt?) Planen er å starte fra SanFran by og sykle over brua og så videre på sti vestover fra brua. I nødstilfelle kjører vi bil.

Hjelp?

Marin County ja.

Dette blir omtalt som fødestedet til Mountain Biking (men historisk feil). Helt legendarisk.....

Spør enhver sykkelbutikk i området og du vil (høyst sannsynlig) få gode råd (og sannsynligvis sammen med noen stjerner i øynene).

eller SØK PÅ NETTET.........

Utsikt fra østtoppen til Mount Tamalpais (San Francisco i bakgrunnen)

Every man is guilty of all the good he did not do.

- Voltaire
Re: Stisykling i San Francisco [Re: Molly] #1376030 19/04/2012 02:47
Molly Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Thanks!

Skal sjekke ut mtbr, ellers har trails.com en grei oversikt (men man må betale for fullstendige kart ICON_TONGUE )

Er snakk om kun en dag på sykkel, så vil prøve å treffe best mulig ICON_WINK

Re: Stisykling i San Francisco [Re: Molly] #1376112 19/04/2012 06:56
C
chrisf Offline
Medlem
Medlem
C
Jeg og en kollega leide guide som ordnet sykkelleie, avgifter til grunneiere og transport fra/til sentrum for å kjøre i China State Camp, som var en opplevelse verdt å gjenta. Anbefales!

Se http://www.mountainbikingmarin.com/mountain-biking-marin-about.htm#celia

Ligger til og med en video av oss på websiden der...

Moderator  support