Nå er ryddeprosjektet mitt nesten helt ferdig! Jeg har hatt denne kassa med stæsj liggende siden 1998, og NÅ skal den vekk.
Denne auksjoneres bort til høystbydene innen fredag 20 april kl 20. Ingen minstepris!
Dersom det ikke kommer inn et eneste bud havner hele stasen i kassa til Fretex på lørdag.
Kassa må hentes hos meg i Oslo. Sendes IKKE med posten med mindre du gir meg masse ekstra penger for jobben + porto. Kassa deles ikke opp. Ta alt eller ingenting.
Hold bud på hele runde tall og post de her i tråden. Ellers ingen andre krav.
Redigert av Anders; 17/04/201217:44.
Anders
Re: Retroauksjon - Singletrackmind anno 1998
[Re: Anders]
#137484217/04/201219:31
Videoen er speeda opp med vilje ja. Ingen som gidder å se på meg pakke klær i en halvtime (håper jeg) Smurfestemmen er også gjort helt bevisst. Snakket ekstra sakte for å få ønsket effekt. Min hyllest til Geir Børresen.
Dette er mye overliggere. størrelser er alt mulig rart. Litt i medium, litt i XL, litt i hvem vet hva.
Mye rare fasonger på ting også. Husk at dette er fra tiden rundt 1998, så størrelse og passform var en del anderledes enn på dagens sykkelklær, så det kan være ganske misvisende uansett.
Og dette er hovedsaklig ment som en kuriositet for oldschoolere. Selv om mye av dette er absolutt fullt brukbart, så er det mye langt bedre produkter på markedet nå dersom folk er ute etter noe til seriøst bruk. Ihvertfall i enkelte kategorier.
Ellers vises jo alt som er i esken på videoen. Er det noe spesielle ting dere lurer på er det bare å peke ut noe.
Anders
Re: Retroauksjon - Singletrackmind anno 1998
[Re: Anders]
#137760320/04/201213:46