Slenger denne inn i bukkestyre-avdelingen jeg, selv om det strengt talt er en tilsalgs-greie
Etter generøst bytte med Anderz, der jeg mottok en ramme i bytte mot tre flasker øl, har jeg bygget opp doningen, bare for å se det som jeg egentlig visste, at den er hakket for stor, og at den dekker et behov som allerede er dekket av andre sykler. Har supplert med egne deler, og kjøpt noe nytt. Centaur bakgir og hendler, en truvativ standardkrank der 39-skiven står på. Nitto styre, selle sadel. Mini vbrems bak, shimano cantilever foran, med oppheng slik at man slipper gaffelklapring ved oppbremsing.
Selger den billig heller enn å partere og resirkulere deler på nye prosjekter. Er dekkene for funky, så har jeg noen hybrid/cx dekk i garasjen. De som er på er for lett sykling i urbane strøk, og skal visstnok være reflekterende.

Sender ikke, og går ikke konk om jeg ikke blir kvitt den. Da tar jeg på kortere stem og setepinne uten setback og bruker den som styggeværspendler. Regn rammen som gratis, og 1500 kroner for det jeg har hatt på av nye og gamle deler, 1700 med byens styggfineste dekk. Venstre girhendel er fungerende, og jeg har 53-skiven liggende om dobbelt oppsett foran er å foretrekke.