Hei!
Selger min 2010 Turner 5-Spot DW-link.
Denne har jeg hatt gleden av å ha i omtrent to sesonger, men den har desverre blitt overflødig i sykkelstallen.
Den har hatt gleden av å reise med meg landet rundt, og opplevd alt i fra grusveier til skikkelig hårete steinrøyser.
Dette er en gladlaks på ca 13kg slik den står nå, som jeg har bygd for å bruke til stisykling. Jeg har klart meg helt fint med 1x9 oppsett, men fremgir og girhendel kan følge med.
DW-link opphenget er vanvittig tråkkeffektivt på jevnt underlag, men åpner skikkelig opp når det blir ulendt.
Rammen har 140mm vandring, og jeg har valgt å bygge den opp med en 150mm Fox. Dette syns jeg er en fin match, andre har valgt å sette den opp med 160mm for enda bedre nedoveregenskaper. Rammen gir et veldig godt utgangspunkt for å bygge enten en sporty stisykkel, eller en grov topptursykkel.
God støtte har man i norsk importør; dunkedalen.no
Jeg valgte 70mm stem etter mine preferanser, men 90mm stem kan følge med om ønskelig.
Jeg ønsker i hovedsak å selge den komplett slik den står, men om noen er interessert i bare rammen, evt rammekit med headset og gaffel osv, ta gjerne kontakt.
Sykkelen kan prøves etter avtale!
Spec slik den står nå:
Rammestr: M
Gaffel: Fox Float FIT 150 RLC
Styrelager: ChrisKing NoThreadSet
Bakdemper: Fox Float RP23
Sete: Selle Italia SLR XC
Setepinne: RockShox Reverb
Seteklemme: Turner
Stem: Hope 70mm 0 grader
Styre: Answer AM Carbon 720mm lowrise
Holker: ODI lock-on.
Hjul: Shimano XTR 980 15mm/9mm UST
Dekk: Maxxis Crossmark 2,25 UST
Bremser: Avid Juicy 7 185/185mm med Dangerboy hendelblad
Girhendler: Shimano XTR 970
Bakgir: Shimano XTR Shadow 970 carbon
Krank: Shimano XTR 970 m/32t+E.thirteen bashguard
Kranklager: ChrisKing
Kjedefører: E.thirteen
Kan også leveres med:
- XT fremgir og XTR girhendel for fremgir.(etter avtale)
- DT Swiss M1800 hjul i stedet for XTR.(prisreduksjon)
- 90mm stem i stedet for 70mm. (etter avtale)
Ta kontakt per PM!
Mvh. Kristoffer