På lørdag begynte påskeferien, og da må jo ungdommen ha noe å finne på. Noen drar til fjells for å gå på ski, noen drar til syden for å sykle og noen drar til sjøs. Jeg feirer påska hjemme i Trondheim, og da jeg våknet lørdag morgen og så sola skinne for første og kanskje siste gang på lang tid, gikk turen sporenstreks til øvre Bymarka og Gråkallen.
(trykk på bildene for stor størrelse)
Vel oppe i skibakken bygde vi ett solid spretthopp passende for store gutter med store sykler
Nå er jeg selv langt fra særlig vågal når det gjelder å forlate fast grunn med sykkelen, men når selv disse gutta nøler, da vet du at det er ett skikkelig hopp som er bygget
Jonas suser avgårde og filmer fra hjelmen...
...og like etter der filmklippet stopper ser Jonas slik ut
Ørjan ofrer alt mens resten av bakken koser seg med Solo og Kvikk Lunch
Jan Øystein i svevet til vill jubel
Bommer dessverre på landingssporet
Trondhjems Velocipedklubb
Holdt på til langt på ettermiddagen
På Trondhjems tak
mvh Helge
Re: En bra påskedag i Bymarka (bildetråd)
[Re: ventle]
#136408402/04/201219:55
hehe. Fikk noen fine turer før snøen kom her på Fannrem også. Snøen tok med seg instant-abSTInens i samma slengen. Nå sier Storm.no at det vil være snø og vått i hvertfall 10 dager fremover. Vurderer seriøst å besøke Telemarkskysten snart.
D3, 20mm 2.8 og to stk rangere. Hus og glass har underordnet betydning i denne sammenhengen ettersom det er mer enn nok lys å ta av, enhver speilrefleks med ett ikke alt for ille vidvinkelobjektiv ville gjort samme jobben
mvh Helge
Re: En bra påskedag i Bymarka (bildetråd)
[Re: ventle]
#136515204/04/201210:15