Vurderer å selge min Niner RIP9 i "M", "milk dud". FOX RLC 29 120mm gaffel, XTR krank, bakgir og fremgir. Avid Elixir CR bremser. Thomson stem og pinne. Niner karbonstyre. Har forskjellige hjul, så det kan diskuteres. Ca nypris 42000,-. Selges for rundt 20000,-, avhengig av hvilket hjulsett.
Jeg har Mavic SS29, Shimano WH-MT75, Flow/ XTR/ Supercomp, ZTR355/ XTR/ Supercomp og Edge/ AC/ Revolution. Prisen vil slik sett variere mye fra de rimeligste til Edge. Forsøker å selge Edge hjula for 10000,-. Med Mavic eller Shimano hjula tenkte jeg 20000,-.
Nå må du være litt snill. SUV'er er jo ofte elendige i ordentlig knotete terrent. RIP'n er jo selve definisjonen på flyt. Stille er det også, bare lett duving. Kanskje slik en godt oppsatt luftfjæring på en LandCruiser kjennes ut?
Og som den klatrer da. Gener fra området rundt Matterhorn, må det være. Kan ikke forstå at denne ikke er solgt ennå.
Selger min Niner RIP9 i "M", "milk dud". FOX RLC 29 120mm gaffel, XTR krank, bakgir og fremgir. Avid Elixir CR bremser. Thomson stem og pinne. Niner karbonstyre. Har forskjellige hjul, så det kan diskuteres. Ca nypris 42000,-. Selges for 17000,-, med Shimano hjulsett.
Redigert av Per Martin (31/03/2012 15:19) _________________________ Per Martin pemgunde@online.no 99578977