Hei forumfolk,

Jeg forsøker å finne informasjon om ruta og hvor de ulike etappene i årets Vuelta a Colombia starter og ender. Jeg har vært i kontakt med sykkelforbundet i landet, via den Colombianske ambassaden i Norge, som etter lang tids venting omsider svarte meg på mail at ruta skal være klar om en ukes tid. Så jeg har jo i og for seg fått et svar, men dette svaret er jo litt merkelig i og med at rittet skal finne sted allerede 10.-24. juni, og at det er et UCI-ritt. TdF-ruta var vel offisiell allerede i oktober..

Så i mens jeg venter utålmodig og i spenning på utfyllende info fra sykkelforbundet der borte, tenkte jeg å høre om det er noen her som har noe informasjon som kan være nyttig for meg. For alt jeg vet er det noen her på forumet som er fra Colombia og vet litt om hvordan dette har forholdt seg tidligere. Er de alltid så seint ute med informasjonen?

Og forøvrig er jeg også veldig keen på tips om andre sykkelarrangementer i Colombia i denne perioden. Evt annet ved Colombiansk sykkelkultur/sykkelsport som kan være verdt å vite.

Dette er til research i forbindelse med en tv-serie om sykling, og alle tips er svært velkomne!

:)Håkon