Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Test av VIO POV HD Videokamera?

Test av VIO POV HD Videokamera? #1353861 18/03/2012 20:09
Sparksykkel Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Har det blitt foretatt en test av dette?
Mener å huske at jeg leste at dette skulle testes, men har aldri sett selve testen!

Re: Test av VIO POV HD Videokamera? [Re: Sparksykkel] #1353942 18/03/2012 21:37
Anders Offline
Besatt
Besatt
Min egen test konkluderte med følgende:
Flott bildekvalitet, men kameraet takler ikke vibrasjoner spesielt bra. Blir mye gele.
Mye kløn med opptaker i sekken og kamera på hjelmen. Men når ting først var på plass er det uten tvil det mest komfy kameraet jeg har prøvd. Selve kameramodulen veier nesten ingenting.

Men dessverre, dette er ikke et egnet kamera for sykling med mye vibrasjoner.

Anders
Re: Test av VIO POV HD Videokamera? [Re: Anders] #1355481 20/03/2012 20:41
Sparksykkel Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
Sitat: Anders
Min egen test konkluderte med følgende:
Flott bildekvalitet, men kameraet takler ikke vibrasjoner spesielt bra. Blir mye gele.
Mye kløn med opptaker i sekken og kamera på hjelmen. Men når ting først var på plass er det uten tvil det mest komfy kameraet jeg har prøvd. Selve kameramodulen veier nesten ingenting.

Men dessverre, dette er ikke et egnet kamera for sykling med mye vibrasjoner.

Opptaker i sekken ja, men er det ikke nettopp derfor fjernkontrollen medfølger? eller funker dette dårlig?
Har sett film fra skikjøring tatt med et slikt kamera, som var helt ok. Skulle tro at sykling ble noe av det samme..
Grunnen til at jeg lurte på om kameraet var testet, var at Terrengsykkel.no redaksjonen ytret i en artikkel for en tid tilbake, at de skulle teste nettopp dette.

Moderator  support