For å si det som det er. Jeg har dårlig sammenligningsgrunnlag, men synes hjulene er veldig gode. Men holdbarheten kan det ikke sies noe om enda, da de ikke er kjørt langt nok enda. jeg har enda til gode å se noe annet enn skryt av disse hjulene. Uten å nevne andre forespurte, så kom rundehjul ut mye bedre på pris på samme bygg ved prissjekk for et år siden. Til dem andres forsvar kan jeg ikke sammenligne kvalitet på bygg.
Når dette er sagt så er min erfaring med rundehjul at han har dårlig kundeservice. Jeg har opplevd STORE forsinkelser i forhold til avtalt levering av hjul, uten at han tar kontakt eller på annen måte gir innformasjon om saken. jeg ble lovt levering flere ganger, som det aldri ble noe av. Jeg sier IKKE at dette er en kar som lurer deg, men ting kan ta tid. Det er det mer enn meg som har erfaring med, men det er mange som har erfaring med levering på 2 uker også.
Jeg tror at om du ikke ønsker å bruke enda mer penger, så er dette noe av de beste hjulene du kan finne (i allefall her i landet), så er det eneste ankepunktet kundeservicen. Avtal en mnd leveringstid og krev pengene tilbake om han ikke holder det. da har du fremdeles mulighet til å kjøpe hjul andre plass mens sesongen enda er ung.
Redigert av Thmro; 13/03/2012 17:55.