Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Erfaring med denne nettbutikken (briller)?

Erfaring med denne nettbutikken (briller)? #1349554 11/03/2012 19:41
S
Solstråler Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
S
Hei,
Er veldig ny her inne og sitter for det meste og leser innlegg og tar til meg alt som kan ha interesse for ei ny sykkelentusiast.

Trenger nye briller, og jeg har falt for Oakley. Har kommet over en butikk som heter sunglasseshop.com. Har noen erfaring med denne butikken?
Jeg forstår dette med moms og tull, men siden jeg har svigerfar i Danmark er ikke dette noe problem. ICON_SMILE

Re: Erfaring med denne nettbutikken (briller)? [Re: Solstråler] #1355571 20/03/2012 21:55
S
Solstråler Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
S
Ok, da har jeg tatt sjangsen og prøvd denne butikken. Har bestilt 2 par Oakley.
Det ene paret er custom og jeg har fått mail på norsk (ikke google)om at Oakley er tomme for det ene glasset som jeg hadde bestilt. Det kunne gå noen uker før Oakley hadde det på sitt lager. Så jeg kunne vente på dette glasset eller velge et annet slik at jeg mottok brillene raskere. Det var opp til meg. Hun kom også med råd om hvilke glass som ville være et greit supplement til glass nr 1.
Jeg ønsket også å legge noe til bestillingen min, ikke noe problem. Fikk en PayPal adresse hvor jeg kunne sette inn beløpet.

Så disse kan anbefales. ICON_SMILE

Re: Erfaring med denne nettbutikken (briller)? [Re: Solstråler] #1355902 21/03/2012 11:20
-Joachim- Offline
Entusiast
Entusiast
En kollega bestilte et par goggles fra denne siden. Knirkefri handel og brillene på døra med UPS etter kort tid.

Kan også anbefales hvis du skal ha varen til Norge.

Re: Erfaring med denne nettbutikken (briller)? [Re: Solstråler] #1356048 21/03/2012 13:34
BeefCake Offline
Ivrig
Ivrig
Når det kommer til briller kjøper jeg kun fra http://www.otticanet.com/

Har selv kjøpt tre par derifra uten noen problemer, og alle jeg kjenner kjøper derifra også. Som regel rask service og ganske prisgunstige sammenliknet med priser jeg har sett i Norge.

- Mvh BeefCake
- - - - - - - - - - - - - - -
I may do foolish things, but I do them with great enthusiasm!
Re: Erfaring med denne nettbutikken (briller)? [Re: BeefCake] #1356542 21/03/2012 22:19
aleksanderb Offline
Tørr bak øra
Tørr bak øra
Sitat: BeefCake
Når det kommer til briller kjøper jeg kun fra http://www.otticanet.com/

Har selv kjøpt tre par derifra uten noen problemer, og alle jeg kjenner kjøper derifra også. Som regel rask service og ganske prisgunstige sammenliknet med priser jeg har sett i Norge.

Er det da med moms,frakt og toll på brillene fra denne siden?

Re: Erfaring med denne nettbutikken (briller)? [Re: aleksanderb] #1356776 22/03/2012 10:47
BeefCake Offline
Ivrig
Ivrig
Frakt mener jeg å huske er på rundt 90kr. Har fått momsregning fra DHL to av tre ganger, så vet ikke om dette er bingo eller hva, men regn med 25% i moms så er du sikker.

Ellers er det ikke toll på briller.

Fra toll.no
Eksempler på varer som er tollfrie:

- elektroniske produkter (TV, PC, DVD-spiller med mer)
- DVD
- CD
- skriver
- skanner
- kikkert
- kamera
- sko og støvletter
- bildeler
- møbler
- alt sportsutstyr, unntatt sportsklær
- briller og solbriller

- Mvh BeefCake
- - - - - - - - - - - - - - -
I may do foolish things, but I do them with great enthusiasm!

Moderator  support