Som mange andre er jeg ofte skeptisk til servicenivået til store kjedebutikker. På onsdag bestillte jeg med One Way ski staver, som ankom i dag. Fine og lette var de, med villedene pris på nesten 3 laken bør det jo være såpass.
Smørte bra med klister, og gikk noen meter på beina innover midtoddveien før jeg hele tatt kom til noe som likna skispor. En, to, tre stavtak, knekkkk. Den fine staven knakk i to. Sint som en lemen tenkte jeg helsvart på hele greia, aldri i verden om jeg får reklamasjon på skistaver som så vanligvis knekker over en lav sko tenkte jeg.
Rett hjem, rett på nettet. Et eller annet telefonnummer måtte jeg da kunne ringe og si akkurat hva jeg mente om saken. Fant dog ingen nummer, men måtte sende mail.
Etter å ha roet meg noe, la jeg ut på ny skitur med trofaste Swix, to timer senere, altså nå, har det tikket inn 2 mail fra G-max kundeservice:
"Hei!
Vi har beholdning på skistavene og sende deg et nytt par fra vårt lager så
raskt vi kan.
Ha en fin fredag!"
og
"Hei igjen,
Her er snr: 7------- kolli som du kan følge på posten.no etter
kl.1800 idag.
God helg!"
Fantastisk! Reddet både dagen, og helga. Var sikker på at det var en lost case, og var klar for å være skikkelig vrang, men du verden så godt det var å slippe