Det er en R3 ja.. Jeg fikk en god deal på en Rival utstyrt R3, så har det blitt oppgraderinger gjennom vinteren..
Stem+styre: fra 3T Arx pro og ergonova pro -> Arx team og ergosum team
Drivverk (minus krank): Rival -> Red
Hjul: Fulcrum Racing 7 -> Easton EC90 SLX
Kjede: Sram 1070 -> KMC X10SL
Pedaler: Speedplay med Ward spindler..
Det er vel kortversjonen..
Nå skal dekk byttes fra Conti Competition til Veloflex Extreme, bør ta 80-100 gram der. (dekka er slitt og må byttes snart uansett!

), strømper byttes til mini i-link 50gram?, sete byttes fra Selle Italia Turbomatic til Spec Toupe Pro 90-100 gram..
Hvis jeg sparer inn 80+50+90 gram på disse utskiftingene, så skal vel vekta tikke inn på 6,08..... Da er den klar til tur, med Garmin dippedutter, to flaskeholdere, pedaler osv..

Neste som da står for tur på utskiftingslista er kranken.. Den skal byttes til en Rotor tror jeg.. Spørsmålet er bare om jeg kommer i mål med en 3D eller om jeg må grave opp kronene til en 3D+.. Men sum-a-sumarum så skal jeg klare å få den under 6,0 uten at det er noe deler som er heeeeelt på tullenivå mener jeg!

R5 blir jo sikkert heeeelt konge! Jeg er en tung mann, så etter anbefalinger og andres erfaringer stoppet jeg på R3, skulle bare ha rammesett, men det ble billigere med komplett sykkel.. hehehe..