Selger min kraftig oppgraderte Velocite Helios til en utrolig pris! Nypris på sykkelen slik den står avbildet er over 58000!!!! Sykkelen passer deg mellom 170-185, alt etter kroppsform. Setepinnen er kappet på 76cm, så du kan ikke ha lenger benlengde enn dette. Gaffelen er helt ny og ukappet, vi kapper den så den passer deg best mulig! Sykkelen er spekket med det beste som finnes av utsyr, og veier kun 6,8 kr med treningshjul!!! Dette er en helt utrolig sykkel som jeg selger fordi jeg ikke får tid til å sykle som jeg kunne tenkt, og selv om den er en drøm for øyet blir det for dumt og ha den stående i garasjen!
Sykkelen fikk en liten, kosmetisk skade på det høyre staget som går fra setet og ned mot bakhjulet, altså i baktriangelet, men det har jeg fått profesjonelt fikset og det er umulig å merke, hverken visuelt eller funksjonelt! Se på bildet og døm selv:)
Jeg oppgraderte sykkelen med nytt sete, styre, stem, bremsesett, vaiere, hoods, styretape og gaffel før jeg satt den bort i vinter. Alt er helt nytt og er aldri blitt brukt.
Utstyr:
Hendler: Sram Red Bakgir: Sram Red Fremgir: Sram Red Krank: Sram Red BB30 172,5 mm Bremser: CNC alu ltd superlight, 221 gram! Hjul: nye Shimano R500, evt. Carbomania 85mm Stem: ITM Triango Carbon Styre:ITM Millennium Carbon Sete: Ritchey Streem Kassett: Shimano Ultegra
Sykkelen selges med nye shimano r500 hjul for 19500, eller Carbomania 85mm for 24500 kr!
Send PM!=)
Re: Strøken Velocite Helios 1.0 TRI med Sram Red i str
[Re: ymmot1]
#136046128/03/201207:24