For de av dere som setter pris på gammelt gull: Her har dere mulighet til å gjøre tidenes varp:
2003-modell Manitou Dorado
Denne har ikke vært i bruk på veldig mange år, og den som kjøper den må regne med å få tatt en overhaling på den.
Har i praksis bare hatt en kort sesong som utforgaffel, men ble stående ubrukt da jeg fikk bytta til meg en Avalanche.
Listepris som ny var 20.000 kroner. (yikes!)
Steerer er 18,5cm
To toppkroner følger med. En flat og en med drop, så det skal gå an å få det til å funke med mange ulike lengder headtubes.
Stem er integrert i toppkrona. Clampen er tilpasset standard diameter styrer (ikke oversize).
Et par bremseadaptere medfølger.
Myk og hard fjær medfølger. Medium står i gaffelen fra før.
Det følger også med en Hope M4 som passer rett på. Adapteret passer til 205mm skive.
INGEN MINSTEPRIS!
Auksjonen varer ut torsdag kveld 2 februar.
Dersom det kommer inn bud i løpet av de siste ti minuttene før auksjonsslutt, forlenges auksjonen med ti minutter.
Se også auksjonen min angående
haugen med bremser som jeg skal kvitte meg med, det kan jo være noe der du kan ha bruk for. Ingen minstepris der heller forsåvidt.
Edit: det følger med en 205mm bremseskive også, jeg overfører en av skivene fra bremseauksjonen så du får en komplett brems som funker til gaffelen din.