Sett denne? Herlig custombling fra wwwkustomcaps.com. Hvis du er redd for å bli mobba for å ha navnet på ramma så er jo dette et bra alternativ.
Mener å huske at Gary Fisher-syklene hadde toppcapser med påskriften " All work and no play is no fun at all" som gikk i sirkel slik at 'all ble første og siste ordet. Hva kunne du tenkt deg å ha som påskrift?
Friksjon - sykkelbutikk Importør av Saracen, Genesis, Omnium, Cinelli, Rock 'N Roll, Mucky Nutz & Shovel. Got Gimbal?
Se her, ja. Jålebukkene får lagt ut bildene sine. Jeg synes det er veldig artig med slike detaljer. Må få meg en Niner YAWYD Top Cap. Det blir med Dahls øl kork!
Friksjon - sykkelbutikk Importør av Saracen, Genesis, Omnium, Cinelli, Rock 'N Roll, Mucky Nutz & Shovel. Got Gimbal?
Haha, her kan terrengsyklisten ikke bare gjenom sykkelen sin formidle egen individualitet, inneforståtthet med de hemmelige kodene samt selvrealisering. Neida, dette går det an å toppe ved at man også gjennom monterte ølkorker (!) forteller om egen bevissthet rundt viktigheten av å slurpe det rette gjærbrygget fordi man skal assosieres med enten de hemmelighetsfulle insiderne (NØ) eller den straite proletariske hopen (Dahls).
Ikke glem samtidig å iføre dere terrengsykkeltrøye, vifte med Iphone og rope ut Twitteradressen. Det kan jo fortsatt finnes noen som tviler på deres unikhet og individualitet ....
Haha, her kan terrengsyklisten ikke bare gjenom sykkelen sin formidle egen individualitet, inneforståtthet med de hemmelige kodene samt selvrealisering. Neida, dette går det an å toppe ved at man også gjennom monterte ølkorker (!) forteller om egen bevissthet rundt viktigheten av å slurpe det rette gjærbrygget fordi man skal assosieres med enten de hemmelighetsfulle insiderne (NØ) eller den straite proletariske hopen (Dahls).
Ikke glem samtidig å iføre dere terrengsykkeltrøye, vifte med Iphone og rope ut Twitteradressen. Det kan jo fortsatt finnes noen som tviler på deres unikhet og individualitet ....
Martin
Jeg kom på denne fra Fight Club: "Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. "
Det verste er at jeg forlengst har innsett at jeg er et resultat av trender og en patetisk og mislykket søken etter individualitet som i beste fall har medført en rekke smakmessige tvangstanker og meldemskap i en litt mindre gruppe enn før. Hvorfor gidder jeg? Jo, fordi jeg faktisk har lurt meg selv til å tro at øl med skyhøy IBU fra sære bryggerier smaker godt og at rammer fra små produsenter er bedre. Hvorfor har ikke Turneren dekaler og hvorfor har jeg ikke ølkork på sykkelen? Fordi ingen signaler noen ganger signaliserer bedre enn signaler, sjekk f.eks. ut denne: Too cool for school
For min egen del liker jeg å blinke opp syklene min fordi da får jeg akkurat det utsende på sykkelen som jeg synes er pent, gjør den litt mer min. Så innbiller jeg meg at terskelen for å stjele den kanskje er litt høyere. Det har ingenting med å sende signaler om at jeg er ditt eller datt.
Neida, dette går det an å toppe ved at man også gjennom monterte ølkorker (!) forteller om egen bevissthet rundt viktigheten av å slurpe det rette gjærbrygget fordi man skal assosieres med enten de hemmelighetsfulle insiderne (NØ) eller den straite proletariske hopen (Dahls).
Jeg vil til mitt forsvar si at ølkorkene datt av på første turen og ble ikke montert på nytt. I tillegg drikker jeg for tiden kun Dana Bräu til €1 per trepakning. Dahls er ekslusive greier i sammenligning.