Alt går jo, men du har ikke noe knaster under på racerskoene, så det er et helvete å gå med. Cleatsen blir raskere slitt(kan knekke), så og si null grep hvis/når du må gå av sykkelen
Skal ha racersko, men lurte på om jeg kan kjøpe SL-pedaler nå og sko senere eller om SL-cleatsene tar for mye plass slik at det ikke går med klossene på mtb-skoa...
Skal ha racersko, men lurte på om jeg kan kjøpe SL-pedaler nå og sko senere eller om SL-cleatsene tar for mye plass slik at det ikke går med klossene på mtb-skoa...
De ferreste terrengsko har hullmønster til SPD-SL. Så som det står tidligere i tråden - det funker ikke.
Og som -Jan sier - hvorfor MÅ du bytte pedaler nå?
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Regnet med det. De gamle er utslitt og derfor må jeg bytte, men da blir det sko også da... Sykkelen min er en 2005 Trek 1000 satt sammen av deler fra flere vrak for å få en billig inngang til landevei så pedalene var gamle allerede.... Shimano 540 R til 299,-???
Hvilken str trenger du i sko? Har et sett landeveissko til salgs av typen MEM MC-Tech Carbon Reflex str 42 (42,5) med Shimano Cleats. dine for kr 500,-