Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 1 av 2 1 2

Svindlet av Chainreaction

Svindlet av Chainreaction #1315194 22/12/2011 22:40
A4-Biorobot Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Den 1. Desember bestilte jeg en god del varer, alle "in stock," deriblant noen dyre lykter. Det tok de ca to uker å sende avgårde delene. De hadde da oppdatert ordren med at enkelte deler ikke kunne leveres.
Den 21 desember mottar jeg pakken. Jeg må ta den imot på jobben, fordi jeg ikke lenger hadde fridager igjen jeg kunne avtale med DHL at de kunne levere hos meg på.
Når jeg åpner pakken, er regningen riktig, men innholdet bare halvparten av hva som står listet opp på regningen.

De har checket av at de har sendt meg lykt til over 3000, 2 bakgir, 5 slanger og knebeskyttere, og ingenting er i boksen jeg fikk. Bare vekten av forsendelsen, som står klistret på dhl-etiketten, er suspicious. Pakken skulle veid mye mer.

Jeg kontaktet de sporenstreks, betalte dyre dommer for å ringe til UK, og de ber meg om å sende en liste over hva som mangler, og bilde av boksen med items. Jeg sender da bilde av boks, innhold, klistrelapp på pakken med vekt, og faktisk vekt av bare innhold, uten emballasje.
Hele dagen gikk, jeg har ikke hørt noe.

Jeg betalte via paypal. Kan jeg beholde noen av julegavene jeg faktisk fikk, og bruke paypal til å få tilbake pengene? Hvordan er dette rent juridisk? Er det trygt, når det allerede har gått så lang tid, å vente på respons fra disse idiotene?

Byttet profil, ny er "Bioroboten"
Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315201 22/12/2011 22:55
schnappi Offline
Krokoknøtt
Krokoknøtt
Sitat: A4-Biorobot
(...)

(...) Er det trygt, når det allerede har gått så lang tid, å vente på respons fra disse idiotene?

Selv om dette er veldig kjipt, tror jeg det kan lønne seg å gi CRC litt mer tid enn *en* dag til å rydde opp, spesielt mtp når på året vi er. Surt å ikke få hele julenissepakken, men jeg tviler sterkt på at CRC ikke rydder opp i dette, utifra hva du beskriver. De gangene jeg hadde reklamasjoner mot CRC ordnet de alltid opp (om enn med en del ventetid ved ett tilfelle)

Ich bin Schnappi, das KLEINe Krokodil
Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315204 22/12/2011 23:08
Anders Offline
Besatt
Besatt
Har opplevd dette to ganger, og har fått ordna opp begge ganger. Men det tok sin tid ja.
I begge mine tilfeller var det snakk om småting som ikke kosta allverdens. Kan hende din variant gjør det mer komplisert.
Det som ER viktig å få frem er om pakken var skadet eller ga spor av å være tukla med.
Min siste pakke som det manglet stæsj i hadde ingen antydninger til noe som helst, men pakklisten var merket av av en person hadde pakket varen, og tilogmed signert på pakkseddelen at jobben var gjort. Og det er jo gasnke greit å henvise til, siden det peker til EN konkret person på lageret deres.

Om det går så galt at du blir nødt til å få tilbake pengene, så har det tatt LANG tid, og da skal alt ha gått totalt i stå. Så lenge CRC svarer deg, så skal det være mulig å få ordnet, og dermed vil du ikke få noe refundert, siden selger vil ordne opp selv. Det er ihvertfall det som kortleverandør/paypal vil fortelle deg. De er jo ikke interessert i å bare gi deg masse penger tilbake umiddelbart når det er åpenbart at CRC har tenkt til å faktisk levere det de skal. For da sitter du der og har fått både refundert penger OG tilsendt varene dine. Det blir jo litt rart.

Anders
Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315205 22/12/2011 23:08
A4-Biorobot Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Først, så ga jeg de sjansen til å rydde opp når jeg ringte dem og lurte på hvorfor sendingen ikke ble sendt.
Så gikk det enda mer tid før de sendte den.
Så valgte de en treig forsendelsesmetode.
Så har de ikke inkludert det jeg har betalt for.
Nå sitter jeg å lurer på om jeg må gå trøtt og utslitt og lete etter ny gave til fattern før jeg tar bussen inn til oslo etter å ha jobbet ræva av meg i morgen. Eller skal jeg stole på at jeg kan gi ham et bakgir i romjula, det blir sikkert kos. Og hva med lykten min?
Jeg lurer på om jeg skal lage en youtube-video, det har jeg aldri gjort før. Bare vise hva vekta blir når jeg pakker inn pakken, slik at alle kan se hva som går oppi den jævla emballasjen, og at det ikke kan ha vært mer med forsendelsen. Så skal jeg sverte dem på alle tyske og engelske sykkelsider jeg kan komme over, og kanskje lese meg opp så jeg kan gjøre det samme på franske. Og ringe dem direkte først, og gi dem det ultimatumet.
Jeg mener jeg har skikkelig grunn til å være pissed nå. De gadd ikke engang etter første cock-up å sende meg ting med ekspress. Jeg har ventet siden begynnelsen av måneden, og jeg har aldri før vært så tidlig ute.
Faen. Faen. Faen. (Nå må jeg pakke og vaske. Må opp kl 5 om jeg skal få trent i morra også. Faen)

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315206 22/12/2011 23:09
Husky Offline
Entusiast
Entusiast
Trur du verkeleg at ein av verdas største netthandlar for sykkel og sykkelutstyr vil prøve å svindle deg? Tenk på tida vi er inne i og kor mange tusen som sit og siklar på nytt utstyr til sykkelen sin. Kan fort skje ein feil då. Slik eg kjenne CRC ordnar dei opp for seg. Gje dei litt meir tid enn ein dag før du ropar ut. Kipt er det selfølgeleg.

Sig

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315208 22/12/2011 23:16
A4-Biorobot Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
Seff er ikke dette et bevisst svindlingsforsøk, men prisen på det som mangler gjør at jeg ser for meg kvalm. Jeg er heller ikke sikker på om de vet hvor mye potensielt mer de har å tape på en detaljert bad rep story på mange sykkelfora, og dermed er det enda mer tvilsomt om de gidder å ordne opp. Og så kommer problemet med momsen, åssen skal jeg unngå å betale moms på halve forsendelsen igjen? Sykt irriterende.

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315209 22/12/2011 23:23
L
langen Offline
Besatt
Besatt
L
Som den seriøse aktøren de er - hvorfor skulle CRC ikke ordne opp?

-Magnus
Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315210 22/12/2011 23:28
sverreb Offline
Besatt
Besatt
CRC er en ordentlig rotekoppbedrift, det er nesten alltid et eller annet tull, MEN de har alltid ordnet opp etter seg, og jeg har aldri blitt møtt med noe annet enn velvilje når eg har kontaktet de.

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315211 22/12/2011 23:31
J
jørgm Offline
Ringrev
Ringrev
J
Tror ikke du skal overvurdere hva en enkelt historie på nett er verdt. Når jeg nettshopper så driter jeg stort sett i de 1-5 som gi én stjerne dersom det er 50k som gir 5, og tenker det er sannsynligvis sutrekoppen det er noe galt med (selv om ditt tilfelle er reelt).

Når det er sagt så tror jeg CRC er redelige nok til å gjøre opp for seg. De har lite å tape på det.

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315231 23/12/2011 07:30
Knirkekne Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
De ordner nok opp skal du se.
Jeg hadde bestilt og betalt pakke. Dagen før den skulle komme ringte de meg (!) og sa de ikke hadde 10delt krans alikevel, men hadde trukket fra mastercardet. Pengene for kransen ble tilbakeført samme dag pakken kom :-)

Det er sikkert ekstraregningen for toll fra DHL du skal bekymre deg over :-D

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315233 23/12/2011 07:50
RazeFaze Offline
More than words
More than words
Ulempen med å handle fra utlandet.
Det er noe dritt når ting skjærer seg, dvs det tar tid. Er det ting man MÅ ha i tide, er ikke utenlandshandel den lure løsningen.

Jeg måtte returnere en defekt dempergaffel til CRC, og det går jo greit, men tar tid. I så måte må man ha en ekstra gaffel liggende, noe som kan bli dyrt i lengden :-)

Kjøp gave til fettern din i byen, pust med magen og vent på svar fra CRC. Et par dager er KORT tid i denne sammenheng. Til sammenligning har jeg venta i 9 dager på svar fra kundestøtte hos Canal Digital for en ræva levering derfra.

Lykke til å god jul!

--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Re: Svindlet av Chainreaction [Re: RazeFaze] #1315234 23/12/2011 07:55
R
Raskall Offline
More than words
More than words
R
Sitat: RazeFaze
Det er noe dritt når ting skjærer seg, dvs det tar tid. Er det ting man MÅ ha i tide, er ikke utenlandshandel den lure løsningen.

Nja.. den regelen er heller ikke uten unntak. Jeg handler en del fra thinkgeek.com (ikke sykkelbutikk) og det er den mest pålitelige nettbutikken jeg noensinne har brukt.

Bestiller man på morgenen norsk tid så har man ofte UPS på døren påfølgende dag med pakken. Helt rått. Men det er med dyreste frakt-alternativ og det velges kun når vi har handlet mye.

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: sverreb] #1315235 23/12/2011 07:59
EgilS Offline
More than words
More than words
Sitat: sverreb
CRC er en ordentlig rotekoppbedrift, det er nesten alltid et eller annet tull, ...

Har aldri opplevd tull derfra, så jeg er uenig.

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: Raskall] #1315239 23/12/2011 08:23
RazeFaze Offline
More than words
More than words
Sitat: Raskall
Sitat: RazeFaze

Nja.. den regelen er heller ikke uten unntak. Jeg handler en del fra thinkgeek.com (ikke sykkelbutikk) og det er den mest pålitelige nettbutikken jeg noensinne har brukt.

Bestiller man på morgenen norsk tid så har man ofte UPS på døren påfølgende dag med pakken. Helt rått. Men det er med dyreste frakt-alternativ og det velges kun når vi har handlet mye.

Ingen regel uten unntak :-)

Jeg handler ingenting fra thinkgeek, så jeg kan ikke uttale meg.

--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315241 23/12/2011 08:33
torinb Offline
Ivrig
Ivrig
Æsj dette var uflaks. Bestiller man i god tid forventer man jo det skal gå bra.

Jeg har handlet mye fra CRC, og er enig med de som sier at du ikke skal bekymre deg for om du får varene fra CRC, men om du må betale dobbel mva. Pluss det med julegaver i tide selvsagt.

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315242 23/12/2011 08:38
slasher Online
Søk hjelp!
Søk hjelp!
åssen skal jeg unngå å betale moms på halve forsendelsen igjen? Sykt irriterende.

Forsendelser merket med replacement parts går momsfritt gjennom tollen.

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315251 23/12/2011 09:02
M@rtin Offline
MaBose Infotainment
MaBose Infotainment

Jeg kontaktet de sporenstreks, betalte dyre dommer for å ringe til UK, og de ber meg om å sende en liste over hva som mangler, og bilde av boksen med items. Jeg sender da bilde av boks, innhold, klistrelapp på pakken med vekt, og faktisk vekt av bare innhold, uten emballasje.

Jeg betalte via paypal. Kan jeg beholde noen av julegavene jeg faktisk fikk, og bruke paypal til å få tilbake pengene? Hvordan er dette rent juridisk? Er det trygt, når det allerede har gått så lang tid, å vente på respons fra disse idiotene?

Skjønner ikke problemet. Du gir da vanligvis et hvilepuls-nietschzeansk uttrykk for at vi bør stikke fingeren i jorda og innse at vår nihilistiske tilværelse egentlig krever at vi må forstå at menneskelige fellesskap i grunn og bunn bygger på tilfeldige konvensjoner, den sterkestes rett samt hvert menneskets lite skjulte egoisme. Vi liker bare å sminke litt over dette med tullete lover og normer.

Hvorfor bør ikke CRC kunne tjene litt ekstra på deg hvis de kommer seg unna med dette? Det er jo konsistent med ditt eget syn på mennesket og samfunnet ...

Martin ICON_WINK

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315276 23/12/2011 10:07
femte_gir Offline
Besatt
Besatt

Faen. Faen. Faen. (Nå må jeg pakke og vaske. Må opp kl 5 om jeg skal få trent i morra også. Faen)

Vasking av huset er ganske krevende fysisk aktivitet og kan anbefales som erstatning for trening. Når jeg, for eksempel, skal trene samme dag når vaskehjelpen skal komme så sender jeg den polske damen på treningssenteret og heller vasker huset selv.

Ta det med ro, CRC vil ordne opp etter seg.

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315279 23/12/2011 10:24
R
Raskall Offline
More than words
More than words
R

Så så. Først må jeg jo si at jeg virkelig føler med deg. Det er utrolig frustrerende å oppleve slikt.

Men jeg må henge meg på de andre her: CRC er seriøse og kommer til å rydde opp etter seg. Var dette ment som julegaver ville jeg ha printet ut et bilde av det du har kjøpt, pakke pent inn og legge med en forklaring på hvorfor det bare er et bilde og at gaven kommer så snart butikken har ryddet opp etter seg.

Det å hisse seg opp slik som dette er ikke godt for noe. Overfor CRC får du ordnet opp mye mer effektivt med en høflig og saklig tone fremfor eder og galle. Kjeft har en tendens til å få mange til å sette seg litt på bakbeina og dermed yte dårligere service.

Og det er kun deg selv det går utover å hisse seg slik opp. Med mindre du tar flyet til Belfast og hisser deg opp der.

Ta det med ro, jula kommer og går uansett.

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: M@rtin] #1315284 23/12/2011 10:53
progres Offline
Besatt
Besatt
Sitat: M@rtin

Skjønner ikke problemet. Du gir da vanligvis et hvilepuls-nietschzeansk uttrykk for at vi bør stikke fingeren i jorda og innse at vår nihilistiske tilværelse egentlig krever at vi må forstå at menneskelige fellesskap i grunn og bunn bygger på tilfeldige konvensjoner, den sterkestes rett samt hvert menneskets lite skjulte egoisme. Vi liker bare å sminke litt over dette med tullete lover og normer.

Hvorfor bør ikke CRC kunne tjene litt ekstra på deg hvis de kommer seg unna med dette? Det er jo konsistent med ditt eget syn på mennesket og samfunnet ...

Martin

Jeg tror den kvasiintellektuelle hopen flipper litt ut nå for tiden for det der skjønner jeg ikke.

For det førse ser det ut til A4. definitivt har plausibel grunn til å klage sin nød over CRC. Det er fan så lite interessant at de "er en svær butikk - tror du de ikke vil rydde opp , eller..".
CRC har føkka det til - så enkelt er det. Og bør påpekes både i det offenlige webrommet , overfor paypal og overfor bedriften selv som godt kan tenkes å ha en utro idiot i pakkeavdelinga.

For det andre stusser jeg virkelig over det utilslørte forsøket på å linke A4- mot hvilepuls. Det var forresten for ikke lenge siden et tilsvarende innspill mot pedalgipp, men den gang ikke fra en moderator.

spørsmålet - dessverre m@rtin - blir : Sitter Moderatorene ( og drifterne av dette nettstedet generelt) med en oversikt over IP-adresser til bukere med synonym - / dobbel- eller fleridentitet. Hvis så er tilfelle , anses det en naturlig oppgave å få dette publisert?

Personlig ville jeg helst sett at folk holdt kjeft om slike forhold - hva annet enn subtil outing handler det om da?

Nåvel M@rtin - du kan din filosofi og din idehistorie, men den der postinga di var overraskende og unødvendig og den falt i dårlig jord her i huset.

Uansett: god jul herfra

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315291 23/12/2011 11:20
OveR Offline
Apartheidmotstander
Apartheidmotstander
CRC er fullt i stand til å rote. Jeg sende en RS Revelation på service til CRC som det tok litt tid med. Jeg begynte å mase på dem og da fant de plutselig gaffelen min og sendte den. Jeg åpnet blid og fornøyd pakka og inni var det en dobbeltkronet utforgaffel av beste merke. Siden jeg er ærlig og ikke hadde bruk for den sendte jeg den tilbake med alt det medføre av ekstraarbeid.

De dekket selvfølgelig alle kostnader og jeg fikk et gavekort for bryderiet. Tipper de ordner opp denne gangen også, men at de her endel å gjøre to dager før jul...

Mvh OveR

mvh OveR

Friksjon ambassadør
Østmarka rock city

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: progres] #1315293 23/12/2011 11:28
Dan Offline
More than words
More than words
Sitat: progres
For det andre stusser jeg virkelig over det utilslørte forsøket på å linke A4- mot hvilepuls.
[...]
spørsmålet - dessverre m@rtin - blir : Sitter Moderatorene ( og drifterne av dette nettstedet generelt) med en oversikt over IP-adresser til bukere med synonym - / dobbel- eller fleridentitet. Hvis så er tilfelle , anses det en naturlig oppgave å få dette publisert?

Dette har da null og intet å gjøre med at M@rtin er moderator. Jeg er selv ikke moderator men har ikke noen betenkligheter mot å kalle A4 for Hvilepuls (noe jeg jo har gjort flere ganger), selv om det er en promilles risiko for at jeg faktisk tar feil.

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315300 23/12/2011 11:43
progres Offline
Besatt
Besatt
Det har ALT gjøre med at M@rtin , eller for den saks skyld enhver moderator her på forumet. De har - slik jeg forstår det - et overordnet ansvar for at det tilstrebes mest mulig ryddighet her på forument. I alle fall slett ikke bidra med egne mer eller mindre subtile personkarakteristikker /outing.
Om du personlig ikke har noen betenkeligheter med å linke den eller den til en annen ID - til tross for en mulighet for at faktisk blir skivebom - er en praksis du med fordel kunne revurdert, slik jeg ser det.
god Jul du også Dan!

Redigert av progres; 23/12/2011 11:47.
Re: Svindlet av Chainreaction [Re: progres] #1315306 23/12/2011 12:16
baronKanon Offline
Valgets kvaler
Valgets kvaler
jeg skjønner ikke problemet, progres. At man drar paralleller til faste hustroll er da ikke noe bevis for outing? M@rtins innlegg var artig, det - til tross for at jeg ikke skjønte mye.

Nå er det snart jul!

-Kristian
http://instagram.com/kreckhoff
Albatross!

Brems - smil - si hei!
Re: Svindlet av Chainreaction [Re: EgilS] #1315316 23/12/2011 13:22
sverreb Offline
Besatt
Besatt
Sitat: EgilS
CRC er en ordentlig rotekoppbedrift, det er nesten alltid et eller annet tull, ...

OK.

Rotekopperi jeg har opplevd:
* Fakturaadresse på invoice satt til samme som leveringsadresse, ikke fakturaadressen jeg oppgav
* Beløp på invoice oppgitt i USD, mens valutakode oppgitt til UKP
* (Som mange har har opplevd) Feil incoterms på forsendelse
* Feil i lagerstatus som medførte at betalte varer likevel ikke var på lager
* Manglende sikkerhet medførte at de mistet kredittkortnummer, og banken måtte lage nytt kort.
MEN: De har alltid ryddet opp, de har aldri mukket når jeg har vært vanskelig kunde og bedt om å få endret ordrer, og jeg har aldri blitt økonomisk skadelidende.

Redigert av sverreb; 23/12/2011 13:58. Rediger grunn: CC
Re: Svindlet av Chainreaction [Re: progres] #1315322 23/12/2011 13:43
Dan Offline
More than words
More than words
Om du personlig ikke har noen betenkeligheter med å linke den eller den til en annen ID - til tross for en mulighet for at faktisk blir skivebom - er en praksis du med fordel kunne revurdert, slik jeg ser det.

Må jeg jatte med når en person skifter bruker og late som at jeg ikke har skjønt at det er samme person? Hvis Hvilepuls og A4 er samme person, men ikke ønsker å bli oppfattet som samme person, så ville det kanskje vært smartere å skifte stil enn bruker. Hvis det mot formodning er to forskjellige personer så veier min outing like tungt som alle mine andre innlegg her, nemlig som høyst subjektive betraktninger over ting jeg ser rundt meg. Jeg sitter ikke med en fasit som sier at Hvilepuls og A4 er samme person og det tror jeg neppe at M@rtin gjør heller.

Ellers synes jeg M@rtin skal få lov til å skrive akkurat hva han vil selv om han er moderator. Hvis han skriver noe som er over streken så er det andre moderatorer som kan ta seg av ham. Hvis en moderator skal ha mindre rett til å utfolde seg på forumet enn vanlige brukere så tror jeg du ville slite med å finne frivillige til den oppgaven.

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: Dan] #1315332 23/12/2011 14:21
progres Offline
Besatt
Besatt
Sitat: Dan

Hvis han (M@rtin) skriver noe som er over streken så er det andre moderatorer som kan ta seg av ham.

Nei. Da er det feil person om har fått moderatoroppgaven. Smak på ordet - m o d e r a t o r -

Hvis en moderator skal ha mindre rett til å utfolde seg på forumet enn vanlige brukere så tror jeg du ville slite med å finne frivillige til den oppgaven.

Neppe. en moderator skal naturligvis ikke ha mindre rett til å utfolde seg på forumet enn andre. Men jeg vil mene at moderatorfunksjonen bl.a automatisk tilplikter noe større forsiktighet.

Må jeg jatte med når en person skifter bruker og late som at jeg ikke har skjønt at det er samme person?
hvorfor ikke? Jeg trenger ikke vite hva hva du mener eller tror om forskjellige id'er her inne.

Hvis Hvilepuls og A4 er samme person, men ikke ønsker å bli oppfattet som samme person, så ville det kanskje vært smartere å skifte stil enn bruker.
eller bare respektere/ overse det ? Vedkommende har kanskje en god grunn?

Hvis det mot formodning er to forskjellige personer så veier min outing like tungt som alle mine andre innlegg her, nemlig som høyst subjektive betraktninger over ting jeg ser rundt meg. Jeg sitter ikke med en fasit som sier at Hvilepuls og A4 er samme person og det tror jeg neppe at M@rtin gjør heller.

altså står vi en situasjon uten noen fasit - mao så er det slik at dine "subjektive betraktninger" om hvilepuls/ A4mm fort endrer status til at
outing er outing og en uting

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: progres] #1315333 23/12/2011 14:38
Dan Offline
More than words
More than words
Nei. Da er det feil person om har fått moderatoroppgaven. Smak på ordet - m o d e r a t o r -

Da kan vi i hvert fall være enige om én ting, nemlig at det var bra at jeg takket nei til tilbudet om å bli moderator tidligere i år. ICON_WINK

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: A4-Biorobot] #1315338 23/12/2011 14:56
progres Offline
Besatt
Besatt
tenk at ikke jeg har fått tilbudet ! utrolig

Re: Svindlet av Chainreaction [Re: EgilS] #1315356 23/12/2011 16:04
gikke Offline
Besatt
Besatt
Sitat: EgilS

Har vel handlet der ca 30 ganger de siste årene. Aldri noe tull.

Ski baby!
Erik S. Hynne
Side 1 av 2 1 2

Moderator  support