Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar

Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Stefan] #1328539 28/01/2012 13:15
ELO73 Offline
Ivrig
Ivrig
Overgangene er noe av det jeg fant mest fascinerende når vi gjorde turen vår.
Kjørte gjennom death walley til Yosemite samme dagen. Enorm overgang fra 'rødt' og varmt ørkenlandskap til granittgrå fjellheim med kjølig luft.

Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Stefan] #1328729 28/01/2012 22:46
P
Påtur Offline
Fersking
Fersking
P
Man må spise på Taoueria El Farolito når man er i SF!!
Var over i fjor vinter og det var trolig den beste maten vi spiste på hele turen, jordnært, autentisk og DIGG.

Tips fra vg nett
Tenkte jo at dette burde jo testes siden det var så bra at man gidder å skrive om det i Norge...det var det
NB det ser ut som et høl i veggen men skinnet bedrar

Når jeg ikke er her er jeg på stien
Lapierre Zesty 514-2011
HR Helium X-2009
Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Stefan] #1335439 13/02/2012 02:51
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Det er forøvrig ikke noe resort fee på Planet Hollywood.

Every man is guilty of all the good he did not do.

- Voltaire
Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Påtur] #1335447 13/02/2012 06:54
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Sitat: Påtur
Man må spise på Taoueria El Farolito når man er i SF!!
Var over i fjor vinter og det var trolig den beste maten vi spiste på hele turen, jordnært, autentisk og DIGG.

Tips fra vg nett
Tenkte jo at dette burde jo testes siden det var så bra at man gidder å skrive om det i Norge...det var det
NB det ser ut som et høl i veggen men skinnet bedrar

"Høl i veggen"-restauranter er gjerne det beste alternativet i amerikanske storbyer med mye turisme. Her spiser lokalbefolkningen, som kommer igjen og igjen, mens de store, flashy restaurantene tiltrekker seg turister som spiser der én gang i livet uansett hvordan maten eller servicen er.

"The more false we destroy, the more room there will be for the true."
- Robert Green Ingersoll
Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: GeirK] #1353071 17/03/2012 14:20
S
Stefan Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
S
Hei igjen.
Da er turen overstått og for de av dere som ønsker å se hvordan det gikk holder jeg på å lage en "trip report" på
Flyprat.no nå.
Tar meg også friheten til å kopiere den inn her i innleggende nedenfor.
Hilsen Stefan

Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Stefan] #1353074 17/03/2012 14:24
S
Stefan Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
S
Dette er da den første tripreporten min

Vi hoppet på et godt tilbud fra Lufthansa i Oktober og betalte 4200 NOK t/r pr pers for Osl-LAX.

Forberedelsene ble gjort i stor grad ved hjelp av tråder på flyprat og terrengsykkel.no forumet i tillegg til f.eks. roadtripamerica.
Siden flygningen var en helt standard økonomiflygning med lufthansa bruker jeg ikke kjempemye energi på den og fokuserer heller på selve feriedelen.
Litt kan vi ha om flygningene allikevel:

Routing var OSL-MUC-LAX. Med hhv A319 og A346.
Vi hadde 2 seteren ved vinduet i airbusen og siden jeg bare er 1,75 så hadde jeg «ok» med plass. Det som var praktisk med vindusplassen var at det var plass til sko, PC, puter og tepper mellom veggen og setet:

Ellers fungerte ikke AVODen min skikkelig og den våknet heller ikke til live etter x antall restarter som de hyggelige tyske damene gjennomførte. Var flere ledige seter på andre siden av midtgangen så flyttet meg dit ca halve flyturen, men lurer på hvordan de hadde løst det hvis det ikke hadde vært det ?!.
Det som var fint med A346en er at toalettene er «i kjelleren» så det står ikke flust med folk i gangene og venter på å komme på do.

Det var litt kjedelig å ha brukt 7 timer på å komme oss fra Oslo til Oslo:

Ellers var det en ganske begivenhetsløs tur og etter 45 min i passkø tok vi shuttlebussen til Sheraton Gateway LAX som var et strålende hotell for én natt ifbm ankomst LA. Store rom med delvis flyplassutsikt og god valuta for pengene.

Bil hadde jeg bestillt til dagen etter og etter å gledet meg til en Dodge Charger (bestillt via autoeurope som resulterte i bestilling hos dollar) gikk jeg i «or similar car» fellen og endte opp med en beige Chevy Malibu. HRMPFFFF

Også begynner roadtrippen, og for å foregripe begivenhetene litt er det slik vi ender opp med å kjøre:

[url= http://g.co/maps/9t8zd ]kartet hos google[/url]
Vi kjørte altså først til Hoover dam og der er det ekstremt viktig at man varsler myndighetene om man ser en 50-talls spion med hatt som gjemmer seg bak kragen sin:

I Las Vegas hadde vi 3 netter på Planet hollywood med utsikt til bellagio fountains:

Rommet var stort (30-40kvm), hadde ingen resort fee, sentral beliggenhet midt på The strip, frokostvouchere til starbucks på 9USD pr pers pr dag fulgte med, og gratis valet parking (+tips) og kostet 750 kroner pr natt så det var nok her vi fikk mest valuta for pengene hotellmessig sett på hele turen.
På kveldene var vi på David Copperfield som var «beyond his prime». For all del, han hadde kule triks men han har forestillnger hver dag i én måned også én uke ferie osv så han gikk veldig på autopilot og var nok ganske lei.
Vi så også på Cirque de Soleil KA og billettprisen på 170USD pr pers ble rettferdiggjort av at det er det kuleste showet jeg har vært på noen gang med en fantastisk kombinasjon av sceneteknikk og akrobatikk. (Anbefaler å se Discovery Channels «Worlds toughest fixes» om Las Vegas, der de er både på hoover dam og CdS KA)

Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Stefan] #1353075 17/03/2012 14:25
S
Stefan Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
S
På dagtid gikk en av mine største drømmer i oppfyllelse. Kjøre «superbil» på bane. Jeg bestillte på forhånd for å være sikker på å få de «riktige» bilene og kjørte Mercedes SLS AMG, Nissan GT-r og Ferrari 458. Opplevelsen overgikk forventningene med flott bane, kliss nye biler, flinke instruktører og mye adrenalin. Som prikken over i’en holder de (exoticsracing.com) til ved siden av Nellis AFB så hele tiden var det F-16, F-18 (?), F-22 eller 35, warthog osv over hodene på oss (det kommer en egen bildetråd om flyene etter hvert).

Som plaster på såret for at frøkna «måtte» være på racingbane i 3 timer ble det etter det en 4-timers tur til Las Vegas outlet north. Må vel inrømme at det også ble noen klær og Bose QC15 på undertegnede ?
Dagen etter var det duket for litt generell sightseeing og en flott helikopertur med Maverick helikopter om gikk fra flyplassen i LV og over LV til og gjennom Grand Canyon og tilbake over strippen til flyplassen. Meget fin opplevelse med en kjempehyggelig pilot. Tipper at de andre i helikopteret synes det ble litt mye helikopterprat underveis menmen, detfår de tåle ?. Litt bilder fra helikopterturen:

Fuelstop i ørkenen

Vi gjorde mange kule ting i Las Vegas og hadde det gøy mens vi var der men i det store og det hele sitter vi igjen med en «been there, done that» følelse og det blir nok mange år til jeg kommer dit igjen.

Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Stefan] #1353076 17/03/2012 14:26
S
Stefan Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
S
Nå begynte den lengste kjøreetappen der vi kunne se frem til mye av dette:

Forsettelse følger....

Jeg var litt bekymret om hvor lett det var å finne alle attraskjonene jeg har sett i andre trip reports men konklusjonen var jo at alt var utrolig godt skiltet og tilrettelagt slik at det aldri var noe problem å finne noen av attraksjonene.

Turen gikk da altså gjennom death valley, innom Badwater og til Bakersfield der natten ble tilbrakt også videre til San Francisco dagen etter. Death valley var mye finere enn det jeg hadde trodd på forhånd. Utrolig flott kombinasjon av fjell, ørken og flotte farger. Absolutt verdt omveien.
Noen bilder fra turen:

Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Stefan] #1353077 17/03/2012 14:27
S
Stefan Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
S
I San Francisco bodde vi på victorianske hotellet Queen Anne Hotell som tidligere har vært "husmorsskole". Hotellet var så å si definisjonen på shabby-chique. Det var veldig autentisk med himmelseng, dårlig isolasjon, støv i hjørnene, sherry og cookies kl 16-18 hver kveld og masse dekorasjoner. Men alt passet godt til hverandre slik at vi egentlig hadde et fint opphold der.

I motsetning til det mange har sagt syntes vi det var helt nødvendig med bil i SF. (utenom hvis man bare skal henge rundt rundt UNion Square da). Var på de obligatoriske utsiktspunktene slik som twin peaks og "andre siden av golden gate bridge.

Ellers syntes jeg ikke SF levde helt opp til forventningen. Jeg drar absolutt gjerne tilbake dit men har hørt bare uhemmet skryt av SF og sååå bra syntes jeg ikke det var. Reagerte bl.a. på hvor mange hjemløse det var der, og hvor fort "neighboorhoodene" forandrer seg. Hadde blitt advart mot området "tenderloin" på forhånd og vi skjønnte jo fort at vi var på vei inn der, da "klientellet" forandret seg fra blokk til blokk. Fishermans wharf f.eks var jo også verre enn en hvilken som helst "chartergate" i syden.

MEN vi hadde mange fine opplevelser også slik som San Franciscos mest kjente Show "beach, blanket, babylon" som rett og slett må oppleves. Det er nok også her vi spiste den beste maten på restaurantene "one Market" som ligger i 1 Market street, der vi hadde en hel meny bestående av geit. Og den italinenske resaturanten "Firenze by night" som man burde gå til samme kveld som man ser "beach blanket babylon". I tillegg hadde vi lønsj på T A Q U E R I A S E L F A R O L I T O

Vi valgte så å sløyfe den første delen av highway one til fordel for Redwood trærne i Big Basin:

Første natten langs highway one ble tilbrakt i Monterey og andre dagen i Santa Barbara. Vi kom fram til begge stedene etter at det hadde bltt mørkt så fikk desverre ikke sett så mye av det, men det virket som ekstremt fine sommersteder og ellers litt halvdølle steder å være om vinteren??! Fra Montery tok vi 17-mile drive (se på goodle kartet som er linket til i første post) som er en bomvei gjennom golfbanene ved pebble beach, men der det også bor en god del av amerikas "1%".

Vi så overraskende mye wildlife denne dagen. Spesiellt seler, sjøløver og sjøelefanter

Turen gikk også innom Hearst Castle som er "sommerslottet" til en stormannsgal rik amerikaner som bygde det på 30-tallet. Det meste av utsmykningen og innredningen stammer fra 1600-1800 tallets Europa som ble fraktet dit på 30 tallet.

Dagen etter gikk turen til LA, der de siste 4.5 dagene ble tilbrakt. Vi vurderte å ta de siste 2 dagene i San Diego men hadde fått tak i Jay Leno billetter som kastet litt rundt på planene. Men det gjorde at vi hadde god tid i LA slik at vi slapp å stresse for å se "alt".

Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Stefan] #1353078 17/03/2012 14:27
S
Stefan Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
S
Fortsetter med mer i morgen

Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Stefan] #1353160 17/03/2012 17:24
G
GeirK Offline
More than words
More than words
G
Utrolig kult så langt - gleder meg til resten. Å som jeg lengter tilbake til livet i California når jeg ser siste halvdel av reportasjen.

"The more false we destroy, the more room there will be for the true."
- Robert Green Ingersoll
Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Stefan] #1353173 17/03/2012 17:39
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
I San Francisco må man droppe turist-moden litt, selv om det er mange flotte ting å se på. Man må prøve å komme litt mer under huden på byen, og prøvde å bli kjent med noen folk den tiden man er der. Man finner fort ut at man kan utfordre overbevisningene til folk, uten at de blir furtne. Tvert imot, så har de en genuin interesse for dine tanker og hva du kan bidra med. Det er derfor en markant forskjell fra Norge og det er slike forskjeller som fasinerer. Man kan mye mer være seg selv og dele sine tanker og ambisjoner. Du kan si det sånn, at det er omtrent den samme friheten folk som flytter fra landet og inn til Oslo opplever, som å dra fra Norge til San Francisco. Teoretikeren Richard Florida argumenterer forøvrig med at denne friheten og toleransen er årsaken til suksessen i Silicon Valley.

USA er et stort land og for eksempel så er den gjennomgående trenden at Alabama er mindre tolerant og fritt enn selv Norge. Disse ekstreme forskjellene internt i landet er også ganske interessant.

Vel, jeg setter ihverfall pris på en gåtur rundt i embarcadero og ned til North beach. Jeg synes de viktorianske bygningene i de bratte gatene er flott. Sammen med noen fantastiske matopplevelser med utrolig øl har jeg ikke noen problemer med å like meg i den byen. Det er og blir min favorittby. Men jeg ser at San Francisco må vokse på enkelte.....

Jeg hører også at flere ikke liker LA.... det er noe av det samme der. Man må være der en stund for å bli kjent med kulturen ... det er fortsatt deler av LA jeg ikke liker, men jeg synes også den byen er fantastisk....

- Voltaire
Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Stefan] #1353378 17/03/2012 22:03
S
Stefan Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
S
Ja, må si at vi kom i kontakt med relativt mange folk der borte og snakket mer med fremmede på f.eks. show og barer enn det vi gjør når vi er på tilsvarende ting i norge.
I tillegg ble jeg veldig overrasket over hvor mye god loka øl som var å få kjøpt der. Det ble en god del "Sierra Nevada" og "Fat Tire". Trodde at det bare gikk i bud light etc der borte...

Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Stefan] #1353390 17/03/2012 22:28
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Sitat: Stefan

I tillegg ble jeg veldig overrasket over hvor mye god loka øl som var å få kjøpt der. Det ble en god del "Sierra Nevada" og "Fat Tire". Trodde at det bare gikk i bud light etc der borte...

Øl-USA er delt i to. De som drikker budweiser/Miller/Coors med tilhørende lettvarianter. Dette er enten fisefine folk som er ute og fester...... eller alkoholikere..... eller kroppsfikserte fantatikere. Første og siste gruppe er ofte de samme.

Den andre delen er de kvalitetsbevisste, som er ute etter en ordentlig mat og drikke opplevelse. I USA har man fått frem bryggerier helt i verdenstoppen. Sierra Nevada og New Belgium er bare to av dem. For folk som liker øl så bør øl være en viktig del av opplevelsen når man reiser i USA.

Personlig klarte jeg å drikke meg lei på New Belgium Fat Tire og Sierra Nevada Pale Ale.... som var de to eneste kvalitetsøllene man serverte på den lokale dive baren, som jeg besøkte nærmest hver dag. (Jeg ble personlig venn med bardamene og ble ofte kjørt hjem etter stengetid, dog drakk jeg ikke mer enn to til tre øl hver kveld).

Man burde teste litt av hvert der borte.... det er også mange gode bryggerirestauranter der....

De fem store bryggeriområdene der borte er: New England, Florida, Colorado, California (spesielt områdene nord for San Francisco og områdene i og rundt San Diego) og (staten) Washington

- Voltaire
Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Stefan] #1353402 17/03/2012 22:53
M
magnusc Offline
Ivrig
Ivrig
M
Liker du øl (og whiskey) og er i Las Vegas så anbefales Freakin Frog!
http://freakinfrog.com/

Medlem i NOTS – Vern om terrengsykling og meld deg inn du også!
Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Stefan] #1353509 18/03/2012 10:01
S
Stefan Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
S
PÅ tur inn til byen fikk vi første smakebit av trafikken som var der (som forventet):

Og vi kan jo ta noe om trafikken med én gang. Ja det er mye trafikk men jeg syntes allikevel at det ikke var sååå ille. En av grunnene er jo at det er relativt rimelige parkeringsplasser over alt (mange med valet). Dvs de er rimelige hvis man skal stå hele dagen mens hvis man bare skal stoppe litt er de kjempedyre, siden det er mange flatrate parkeringsplasser (tyypisk 7-10 USD for å kjøre inn på parkeringsplassen også kan man stå s lenge man vil)
Den verste "traffic congestion" opplevelsen vi hadde var da vi på en veldig fin søndag skulle ut fra Hollywood til Santa Monica. GPSen sa at dette skulle ta 23 minutter. Vi brukte over én time og brukte over 20 minutter til til å finne en parkeringsplass som da var nesten nede ved venice beach og ca 20 minutter å gå fra stranda...
Trafikken ellers i LA synes jeg var ganske enkelt å kjøre i, og amerikanerne er jo ikke akkurat hissige på gassen. Kan du kjøre i Oslo kan du kjøre der også. eneste som er uvant er at man kan ha 2-3 avkjøringsfelt i kryss. Og når man kommer til kryss der det er stoppskilt alle veier er det den som er der først som får kjøre. Spurte etterhvert en taxisjåfør om hvordan det der fungerte. Ellers er det genialt at man de aller fleste steder har lov å kjøre til høyre selv om det er rødt lys.

De første 3 dagene hadde vi bestillt hotel på forhånd via hotwire.com og det resulterte i opphold på ramada plaza rett ved sunset strip Hotellet hadde flott beliggenhet men utenom det var det lite positivt og egentlig også lite negativt å fortelle om det. SKal man stikke på en superautentisk amerikansk diner kan man stikke på Barneys beanery som var så amerikansk som man kan få det, men på en hyggelig og sjarmerende måte.
Ellers en liten opplisting av ting vi gjorde i LA:
-Comedy clubs- Generellt veldig bra, hadde stukket på begge en gang til
"The laugh factory"- Det var her Kramer fra Seinfeld klikka i vinkel med rasismebemerkninger for noen år siden. Nå var det bra show der med mer eller mindre kjente folk (Dane Cook var overraskelsesgjest da vi var der). Ganske mainstream stand up hvor ca 80% av det som sies kunne vært sendt på TV. Her var det 2 timers show med 4 stand-uppere
"The comedy store"- Nesten like stor som laugh factory men en god del grovere. Bobby Lee fra MAD tv var der f.eks. og han tok helt av . Vi lo så vi grein i de 20 min han var på. Her var det da 16 (!) stand uppere som hadde mellom 10 og 20 minutter hver så vi var der fra 21-0030 og da var de fortsatt ikke ferdige.
-Filmstudios
Universal studios. Dette er egentlig en fornøyelsespark med en 45 minutters tur gjennom deler av universal studios. Reisefølget synes det var stas å ha kjørt gjennom Frustrerte fruers "Wisteria Lane". Showene i parken var også kule og det var nesten helt tomt hele dagen vi var der. Har man dårlig tid eller ikke er interessert i fornøyelsesparkfølelsen er det nok mye bedre å dra på:
VIP-tour Warner Brothers 2 timers tur med en litt forvokst golfbil gjennom WB studios. Får gå rundt på/ved live set og innspillinger, ser verkstedene, inni studioer osvosv. Veldig morsom tur som ga mersmak til å ta 5 timers turen som de også har der men som vi ikke fikk tid til
-Jay Leno Hadde på forhånd bestillt billetter. Morsom opplevelse. Samboeren jobber med TV i Norge så hun fant også ut at alt var større i USA: Det brukes da bl.a. 10 kameraer for å filme showet og det er 11 musikere i bandet
-"hollywood homes busstur. Dette var jeg supernegativt innstillt til. Tur i åpen grønn minibuss for å se på kjendishus. MEEEEN turen bestod nok bare ca 20% av kjendishus og resten var generell sightseeing med en kjempeflink guide som var like bilinteresser som meg, så de andre synes nok at det ble litt mye bilsnakk men det får de tåle. Han var nok én av de mange som ikke har klart steget opp til å bli skuespiller, men han gjorde en knallgod jobb som guide og det virket som om han faktisk likte jobben sin.
-kanalene på venice beach Disse hadde jeg ikke hørt noe om før jeg tilfeldigvis så de på et kart. Utrolig at det finnes et så idyllisk og flott sted bare 5 minutters gange fra dophuene og bolerne på stranda.
-Griffith obervatory. Hvis du skal være der ved solnedgang, dra fra byen minst 1,5 timer før solnedgang. Jeg dro litt senere enn det og det virket som om halve LA's turister var der da. Måtte kjøre forbi og parkere langt unna også spurte opp bratte skråninger med to speilreflekser og stativ dinglende rundt halsen. Utsikten derfra er fantastiskt så det var verdt det. PLanetarium har jeg vært i før så det gadd jeg ikke og teleskopet var desverre stengt.

Noen litt flere bilder fra LA:

Etter 2 flotte uker i USA var det tid å reise tilbake igjen. LA takket for seg med ektremt klarvær og et imponerende syn fra flyvinduet:

Takk for titten, og håper at andre får like mye hjelp av posten min som jeg har fått av forumet:)

Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Stefan] #1353557 18/03/2012 11:47
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Det høres ut som om du hadde det virkelig fint i LA og på resten av turen. Min nøkkel for en bra tur er å planlegge ufattelig mye og tilegne meg mye kunnskap, men la tilfeldighetene rå når man først er der. Planlegger og lærer man ikke mye på forhånd så blir det ofte at ikke man lar tilfeldighetene rå, og det eneste man gjør er å havne i turistrap'ene likevel (og har inneffektive dager).

Venice er nok kanaler ja, derav navnet. Kanalområdet var mye større før, før man dessverre fylte igjen det aller meste av kanalene og anla veier. Det lille området som dog er igjen er verdt turen. Åpningsscenen i filmen the Doors er herfra, der Jim går fra stranda og opp til dette området.

Jeg har tidligere sagt i denne tråden at det er overdrevet klaging over trafikken i LA og jeg kjenner meg absolutt igjen i hva du beskriver. Selv da de stengte 405 der borte i sommer, så var det absolutt levelig å kjøre der.... og ikke den katastrofen som det ble påstått i både amerikanske og norske medier. Ring 3 i rushen rundt Oslo er verre enn det aller meste der borte.

Du er bilinteressert ja... da skulle du kanskje ikke droppet Camel, der er det ofte mange godbiter. Jeg skal se etter om jeg finner bilder fra biltreffet fra 2004.

- Voltaire
Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: supernalle] #1353577 18/03/2012 12:19
supernalle Offline
Søk hjelp!
Søk hjelp!
Det orginale kanalområdet til Venice:

http://www.westland.net/venicehistory/mapsdocs/venice-map.htm

Det må også sies at selv om usa ikke har mye historie, så er endringer i byene ganske interessante. For min del gjelder dette spesielt LA. Det har vært store endringer der og det er mange ganger overraskende hva som var der før.

- Voltaire
Re: Kjøre LA-LV-SF-LA med bil i slutten av februar [Re: Stefan] #1353612 18/03/2012 13:35
S
Stefan Offline OP
Entusiast
OP Offline
Entusiast
S
Bilmessig sett var det mange godbiter i west Hollywood også. Det at man slutter å legge merke til Bentley Continental GT sier sitt.
Av høydepunktene kan det nevnes
Rolls Royce phantom drophead coupe
Bugatti Veyron slik på bildet
Lamborhini Aventador og alle andre lamboer siden countach og oppover
Flere Maybacher
Mange "vanlige" Rolls Royce phantom

Side 2 av 2 1 2

Moderator  support