Til forsvar, de hadde vel kun noen få til den prisen, så da er vi tilbake til normalen igjen så fort de er borte....
Skjønner heller ikke problemet med å kjøpe splitt nye hjul som er plukket av en sykkel som er solgt av G-sport, tror kanskje du får en bedre service på G-sport eller Bikeshop, utfra trådene om bikeshop her på forumet....
Jeg ville bare nevne det jeg...

Det var som sagt ikke for å sparke noen i leggen. Kun ment som info om at disse stadig er på "kampanjer" om dagen, og at det kanskje kan resultere i en litt lunken interesse når man priser seg over dette ved privatsalg.
Når det gjelder Bikeshop, så er jeg av de heldige som slipper å tenke på nettbutikken, men kan forholde meg til butikken direkte iom at jeg bor noen minutter unna. Og der er det hverken noe å si på service eller annet....G-sport i området her derimot, der legger jeg ikke igjen en krone! Og jeg leverer i hvert fall ikke inn dyre sykkeldeler til hverken rep, service eller annet hos noen av de!!....det er i hvert fall min erfaring.
Ikke for å sparke deg i leggen eller noe... Men Bikeshop solgte 404 Firecrest for 9999,- pr sett tidligere denne uka (eller om det var forrige uke...dagene flyr...).. Ja, det var et kortvarig tilbud... Men likevel, 9999,- for firecrest utgaven fra butikk tilsier at 12000,- for vanlig 404 privat er i overkant....?
Dette tilbudet er nok gått ut på dato, ja. Du må ut med 15.000,- på bikeshop for disse hjulene i dag. Du får komme med bud da:)
Hadde du hatt et sett 303 så kunne vi nok dealet litt..

Men 404 er litt mye profil for min smak.. Men tilbud kommer og går, og verdien av å ha en kvittering fra norsk forhandler er aldri et minus, og åpner gjerne lommeboka litt mer...
Hvis jeg overbeviser meg selv om at 404 ikke er for mye profil sender jeg deg en PM... Knallfine hjul da!!
Jeg håper du får solgt og at du får så mye som mulig for de!!

Og nok en gang, det var ikke meningen å være spydig eller kicke på noe!!!