Snakkes. SRM, King Cage, Campa EPS og de hjulene. Du vet hvordan det gjøres. "sikle sikle modus"
Alt er selvsagt perler for svin, men gøy er det :-) Trekker gjerne frem Speedplay i opplistingen også - nytt for meg for et halvår siden og en klar forbedring etter flere år med Mavic-pedaler. King Cage ser verken bra ut eller passer på en all italian, men det både funker og varer. SRM blir en ny bekjentskap og avløser PowerTap. Første test antyder at watten blir dyrere, men det er litt tidlig å konkludere. Ny KOM i fast intervallbakke før i dag var hvert fall en opptur selv om PT har påstått høyere watt i samme bakke tidligere. Den nye (virkelig helt nye) SRM/Campa-kranken plusset på bare 140 gram - 50 mindre enn "reklamen". Også første gang for min del på kompakt. Har vært fristet lenge, og det eneste jeg angrer på er at jeg ikke valgte kompakt tidligere. Bedre all-round egenskaper for min vanlige trening og en langt mindre ulempe i raske lagtemporitt ala Enebakk Rundt enn jeg hadde trodd.
Bilde av en sykkelen uten SRM ser du her:
http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1313210&page=19