Pokker, stor fest på lørdag så jeg tenker det er passe uaktuelt å sykle på søndags formiddag. Er med en annen gang. Kjekt å få sykla med andre enn de vanlige. Lørdag er det teknikkurs og trening med Fagerli i Vagleskogen:)
I forbindelse med Bogafjell sykleklubb, sykkelzentrum og Herbalife. Foredrag osv Fredagskveld og så trening i Vagleskogen lørdagen. Blir rett og slett kanon dette. Galgleder meg faktisk. Se Bogafjell sykkelklubb sin hjemmeside
Var der, gøy å prøve 29er. Vilt å se ungutta som durer nedover stiene på fremhjulet!! Kjenner jeg fort får sterkt fremskreden beinskjørhet av å se sånt.
Jepp, fikk også et lite innblikk i unggutters sprettenhet. Følte meg plutselig fryktelig gammel og stiv. Samme DH sykkel hadde ikke samme lekenhet med meg som pilot.
Specialized Camber Expert Carbon EVO 29, Niner RIP9, Niner SIR9
Lyktetur til Høga Hålandskogen utenfor Ålgård i kveld 1930. Møteplass Europris Ålgård. Ikke noen spesiell lang tur i kveld. Ca 1,5 time. Et par - tre runder i løypa i skogen og en runde rundt vannet vil være ei passelig mandagsøkt.
Jeg får ny sykkel, forhåpentlig neste uke, som jeg kunne tenkt meg å teste ut. Har ikke syklet mye terreng kun nordsjørittet i 2010 (brukte 4.5 timer) og litt i sørmarka.
Noen som kunne tenkt seg og tatt meg med på en tur? Formen er god, springer halvmaraton på 1 1/2 timer så jeg er ikke en slappfisk. Er en typisk sykler til jobben person.
Glemte å si at jeg holder til i Stavanger (flytter til Sandnes - Varatun 1. mars)
Ser ut som jeg ryker på en lyktetur i Njåskogen i morgen, onsdag, før sesongens oppfeiting tar til for fullt. Har ikke fått bekreftet tidspunkt fra øvrigheita enda men tipper sånn ca 20. Vel møtt
Redigert av adrenaline; 20/12/201108:39. Rediger grunn: Trykkleif
Da skal jeg på tur i Njåskogen igjen,lørdag (tipper kl 8, men det er diskutabelt)er jeg klar. Det er fantastiske forhold, frosset så en får god fart og god flyt. (",)skrik ut hvis du vil være med!!