Har problemer med en på et bilverksted når det er feil med bilen. Altså nå har jeg bestemt for å slutte å bruke de... Men problemet er at det virker som vedkommende ikke liker meg i det hele tatt. Første gangen det luktet det brent av bilen dro jeg ditt(hadde nettopp kjøpt den)
Fikk svar at det sannsynligvis var kun dieselfilteret som kjørte et program eller noe og at det derfor luktet brent. Det var greit nok tenkte jeg. Så kjørte hjem bilen ,morgenen etter luktet det igjen skikkelig brent...
Så dro derfor til verkstedet igjen og møtte gokaren som måtte presisere at dette fortalte jeg deg i går at det er normal prosess med filteret. Da sa jeg at det går ikke an det er kun det som lukter så ille.. Så han gikk ut i bilen for å forklare det på nytt med sine "du er dum du" blikket.
Så han starter opp bilen og ruser den litt.. Lukten kommer ganske fort og han blir litt rar i blikket... Ai ai det var visst noe annet?? Ehh ja. Dynamoen var visst gåen den. Kjente jeg ble ganske glad med samme.
Så jeg sier at det viktig å sjekke alt vettu.. Dette svarer han ikke på men sier at man ikke kjøre med bilen slik den er og jeg får en leiebil med engang. "In your face" passer bra synes jeg :)Problemet nå er at jeg punkterte idag etter 250km etter de hadde satt på nye vinterdekk, men dog ikke satt på ny-ventiler. Nå var ventilen som gjorde at punktere det ene dekket idag da jeg var på et dekkverkstedet og fikk beskjed at ingen av ventilene var skiftet. Og at de alltid skiftet ventilene ved ny omlegging. Iallefall det de sa. Dekket jeg hadde punktert var dessverre kjørt for langt og var for slitt i til å gjøre noe med( det er min feil ja at jeg kjørte for langt med det). Siden dekkverksted ikke hadde noe tilsvarende dekk på lager så dro jeg tilbake til firmaet jeg kjøpt bilen. Så da møtte jeg på han jeg liker så godt på firmaet igjen.... Så jeg sa at jeg hadde punktert på det ene dekket og ikke kunne bruke det mere.
Da jeg sa det sannsynligvis hadde sluppet unna dette pga ødelagt ventil og hatt alle bør ha vært skiftet fikk jeg tilsvar at det er ingen automatikk idet. Og han ble flakkende med blikket og "jeg ikke forstå" i kroppspråket. Så jeg satt igjen hjulet og dekket så får vel svar i morgen. Men kjente jeg ble skikkelig forbannet at det ikke går ann å være mer kundevennlig.
Om det er personlig får være det samme. Kanskje er jeg for følsom på slike saker men vedkommende er ikke min smak iallefall

Savner bedre kundeservice jeg. Nå er det bare selg selg selg og ikke særlig annet.