Jeg har vel vært notorisk usikker på den helt korrekte plassen å diskutere komplette sykler, selv om jeg er rimelig overbevist om at det er "Ymse". Spesielt siden omtalen virker så ekskluderende: "Noe sykkelrelatert som ikke passer i de andre gruppene? ". Da jeg først kom hit for noen år siden var jeg hvertfall overbevist om at sykler sikkert ble diskutert et annet sted, og mener jeg stilte spørsmål på "Deler"-forumet.
Et eget underforum for komplette sykler kunne godt vært vurdert etter min mening, iom at mange, spesielt nybegynnere i hovedsak er interessert i dette, og sliter litt med å finne riktig sted for å diskutere det. Det er jo bare å se på alle sykkeltrådene som dukker opp her i snikksnakk-forumet.
Redigert av perbl; 31/10/201111:39.
Per B.
Re: Hvorfor er det ikke en egen MTB avdeling ?
[Re: lars-frr]
#128926131/10/201111:40
En byggetråd er jeg litt i tvil om, den hører i mine øyne like mye hjemme annet sted. Det jeg synes kunne være aktuelt er et sted for å diskutere sykler som selges komplett.
Per B.
#128927531/10/201112:04
Racerforumet har jo etterhvert blitt så populært nå, at det er jo litt rart egentlig å kun ha den ene kategorien. Hvorfor kan ikke racerforumet ha egne underkategorier for deler, ymse, ritt o.s.v.? Sånn som det er nå blir jo mange racerrelaterte emner postet i de andre underkategoriene, mens andre tilsvarende emner blir postet i racerforumet. Mange landeveisritt blir diskutert under "racer", mens andre ligger under "ritt og arrangementer". Det samme med tekniske spørsmål. Noen blir postet under "deler", noen under "racer".
[Re: -Jan]
#128929131/10/201112:20
For at det ikke skal bli for mange underforum så kan vi dele opp racer i Veier, Turer, Deler, Ymse, DopingTrening og Ritt. Og så kan vi ha ett underforum som vi kaller Terrengsykkel.
#128929531/10/201112:24
og underforum for: Stigs Cognac, andre cognacer og glass til cognac. Og ett for scnikkscnakk, schludder og pølschevev der vi kan summere opp erfaringene med ulike merker.
[Re: larsb]
#128931331/10/201112:44
Og med tid og stunder kan Cognac-forumet romme et "Whisky - Tro det eller ei: Noen ganger kan det være en nytelse å rulle røykfull og velsmakende drikke langs tungen fra en skotsk og tiårsgammel flaske"-underforum.
Per B.
#128931531/10/201112:46
Siden vi først er inne iSnikksnakk,pølsevev,sludder og vås delen av forumet,så må jeg si at det er alt for lite pølseveving her inne!
Jeg vil nesten påstå at pølsevevinga er nesten helt dau. Selv sitter jeg her med en oldschool pølsevev,men det ser dessverre ut til at ingen andre driver med pølseveving lenger...
Har forresten akkurat vevd ferdig en batch med wienerpølser,og da er jo spørsmålet: Lompe eller brød?
Redigert av SimonS; 31/10/201113:51. Rediger grunn: Pølsevevings