Tenkte det kunne være artig med en tråd hvor de som husket fotokameraet kunne legge ut bilder fra sykkelturer. Selv er jeg ikke så flink til å ta med kameraet, men skal skjerpe meg Håper det kan bli en inspirerende tråd med masse flotte bilder
If in doubt, flat out
Re: Inspirasjonstråden (Legg ut bilder)
[Re: thomand]
#129057902/11/201116:02
Alltid hyggelig med inspirasjon. Her er noen av mine bilder som viser at høsten faktisk kan være fin.
Slasher praktiserer Gjemmekontor:
En av de fineste stiene fra den gang den var en av de fineste stiene:
Eksponert linjevalg med utsikt (og den unike comboen barfrost og kort/kort):
Carving-sving på stien:
De sju blåner:
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
[Re: Cervin]
#129065802/11/201119:22
Var koselig å rote i gamle bilder. Her er noen høstmotiver til:
KO
"I resigned from work fifty years ago! And what did I do besides read and write? Climb mountains, ski and make love to a wonderful woman..." - Dr A.J. Snow
#129066902/11/201119:36
Når blir årets første barfrosttur tro? Sirikjerke? Storsteinsfjell?
KO
[Re: bik3man]
#129068402/11/201119:51
Ble mye memory lane her nå...... på tide å stoppe.
KO
#129071002/11/201120:14
Et bilde fra et par helger siden, ungene koser seg i heisen og gleder seg til stiene som venter. Disse er da så sosiale at i tillegg til å flire så hele anlegget hører det, surrer de med sosiale medier. Jadda.
Alle bildene er fra lokale lekeplasser i Drammensmarka.
KO
#129081502/11/201122:24
Litt sånn pausebilder,ikke av topp kvalitet(beklager litt sånn rusk på reflektoren på noen bilder,men det tok sin tid å få sendt rensesett pga. posten og toll) .
Knut på toppen av Bønntuva 776 moh(Romssavákkivárri):
Knut legger spontant inn ei lita styrketreningsøkt i høyden:
Venter på at redningshelikopteret skal hente ned de to skadde fra Lavkarittet,begge er tilbake på sykkel(stillbilde fra film):
Pause ved Rundvannet,en av de første fellesturene der det faktisk var ganske bart:
@gargan knekker ei lita kneik:
Fra årets første fellestur(@gargan,@demolyn og en til pluss fotograf):
Jaggu gjør jeg det. Tror vi er glade i det bildet begge to.
KO
#129137403/11/201119:23
Du er fin inspirasjon, bik3man. Du ligger tilogmed som desktopbakgrunn paa skjermen min. Et bilde tatt i Drammenmarka i lavt tempo rundt en hoyresving. Paa Trek fulldemper, med orange (muligens)Nots troye. Kjekk fyr.
_________________________ Det er utstyret det kommer an på!
#129307407/11/201109:11