Jeg bor i Strømmen, Skedsmo kommune. Tlf.nr. til meg er *90119800* om du ønsker tilsendt bilde pr. mms eks.vis. Dette er min jobbmail og forlater kontoret om ikke lenge, min privatmail og jeg er desverre ikke venner om dagen slik at å sende deg bilde derfra er umulig pr. pt. Men om du sender en sms mht ønsker om å se div. bilder via mobilnettet så feel free to do so. Hjemme hele resten av kvelden. (Så veit du det også;)
Hei så lenge..
(Just for the record: jeg er 191 cm & sykkelen var i utgangspunktet tiltenkt meg. M.a.o. så finner jeg meg forbausende godt til rette på sykkelen, riktig nok med setestanga på max. høyde;)
SRam X5 & X9, Juicy hydr. skivebremser f + b, Manitou Black demper m. LockOut. Org. Cannondale felger, ratt, setestamme, Hutginson dekk mm. Sykkelen er håndlaget i USA. Men under 6000,- min venn er ikke aktuelt, sånn at dette er nevnt og evt. ikke blir noe tema v. intr/handel. Har også en TREK 4300 SL som jeg selger til meget rimelig pris, ca 1500,- ++ Har en del utstyr også, deriblandt dempere, hjul, dekk, ratt, caliptere etc.
Fargen på Cannonen er Poisen Green / Pure White - lekkerbisk! TREK`n er koks/sølv. Hei så lenge !