ITM Millenium Superlight stem, 120mm x , 1 1/8 styrerør, 26mm ø. 130g. Montert, ubrukt. Selges for 100 spenn, evt en flaske Kinn. (Polet.no sender fraktfritt til Lyngen) Passer utmerket med Cinelli bukkestyre.
Titec J-Bar (Designed by Jeff Jones), 31, 8mm ø. Har to, selger den ubrukte for 300kr.
Cinelli Eubios 7075 alu bukkestyre, 40cm bredt, 26mm ø. Brukt, ingen skader. 100bob, evt en flaske Kinn. Passer utmerket med ITM stem.
Time Attack MTB karbon pedaler. 210g stk. Silkemyke kulelager på disse, men jeg har gått helt over på Speedplay. Kommer uten cleats. Selges for en Midtfyns Bryghus Double IPA.
Airwave alu pumpe, har to selger den peneste. Funksjonell, liten og lett, tar seg greit ut på en landeveissykkel. Selges for en Mitdfyns Bryghus Double IPA.
SRAM 7s 12T-32T kasett av ukent opphav, ubrukt. Blank og fin sjø! Kan brukes som jultrepynt. Selges for en valgfri butikkjuleøl.
Reynolds Ouzo Pro 700c 40 cm rake fullkarbon gaffel, 1 1/8 x23,5cm styrerør, vekt 390g, inkludert Chris King crown race og 2 x ekspansjonsbolt (en instalert, og en ubrukt). Pent brukt, god stand, et lite skrapemerke på dekalen etter en uheldig parkering (se bilde), har aldri vært i velt. Jeg betalte ca 3000kr for denne for to år siden. Selges kr 1000.
White Industries Venti 20mm thru Disk 32H, fram nav, blank. Feillevert, jeg skulle ha 15mm, men så mye plunder med butikken jeg kjøpte det fra at jeg heller selger det her. Nydelig design, høy "bling"-faktor, gode kulelager. Montert, ubrukt. Selges kr800.
Alle priser er diskutable, vi blir sikkert enige. Kjøp, og evt innvendinger, kan dere gjerne ta i tråden for min del. Adresse og detaljer kan vi ta på PM. Happy shopping!
Bilder kommer, skal bare lage meg en kopp cortado.
Redigert av DavidS; 20/10/201109:44. Rediger grunn: detaljer
Jeg tar Time pedalene! Hvordan skal jeg få overlevert en double IPA til Lyngen? Tar du imot verdien i penger + porto istedet, så kan du kjøpe din egen?
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Vet dere hva folkens? Alt som blir solgt før søndag ettermiddag skal gå uavkortet til årets TV-aksjon, som i år går til Norsk Folkehjelp og deres arbeid med å rydde miner.
Så hvis det er greit for parob kjøper jeg ikke øl, men legger de første 80kr i bøssa.
Redigert av DavidS; 20/10/201113:46. Rediger grunn: tittel
Rust? Fordi det rimer på dust.
Re: Ryddesalg til inntekt for årets TV-aksjon.
[Re: DavidS]
#128337520/10/201115:18