Forsøk vekselvis: Vil ikke ha avatar og last opp på nytt (gjenta) Prøv også inn/utlogging med nytt forsøk. Koden skal komme i bla igjennom, (før submit) Lykke til
Når du klikker:last opp avator, deretter bla igjennom, kommer du da til dokumenter/bilder i mappa di? Ligger logoen din der skulle det bare være å klikke en gang på den.Er den på webben lagre den i dokumenter først. Jeg sleit sjøl de første gangene.
Bildet (fra årets Birken) i "Bilder" og kommer frem når jeg blar igjennom, men etter at jeg trykker på submit for jeg fortsatt tilbakemelding "Bildet er ikke gyldig" !
Da er sannsynligvis bildet ditt for stort....? 80x80 er ikke store greiene... Åpne bildet i f eks paint og velg endre størrelse. Velg Pixler og skriv manuelt inn ønsket størrelse, ingen av de to målene må være større enn 80.
Får du det til med andre logoer? Skriv logoer på google og klikk på bilder( søker-resultater) velg ut flere passende som du høyreklikker og lagrer i dokumenter. Virker det så er favorittlogoen din trolig ugyldig.
Åpne det i et bildebehandlingsprogram, trykk "lagre som" og velg .jpg.
Ellers, om maskina di viser hele filnavnet med extension, kan du høyreklikke på fila, velge "gi nytt navn" eller "rename" og endre extension helt som du selv vil.
.jpg og .jpeg er samme greia, og det funker fint å bare endre filendelsen uten at bildet blir ødelagt.
Jeg fikk samme feilmelding på et bilde som var i korrekt størrelse og filformat. Mener at det løste seg ved å oppdatere siden (Refresh-knappen eller F5/Ctrl+F5) og så forsøke på nytt...