Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Manglende pulsregistrering på Garmin (edge og fore

Manglende pulsregistrering på Garmin (edge og fore #1280344 15/10/2011 16:37
jasolberg Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Etter å ha lett litt rundt her inne, finner jeg fortsatt ikke noe svar på problemet mitt. Etter å ha vært lykkelig eier av både Garmin Edge 800 og Forerunner 610 i noen måneder, har plutselig begge enhetene sluttet å registere pulsbeltet. Selv om jeg har byttet batteri i pulsbeltet, og oppdatert softwaren på klokken, så påstår den at jeg ikke har noe puls... Vel, den finner ikke pulsbeltet. Dermed er det jo, muligens noe naivt, lett å konkludere med at problemet ligger i pulsbeltet og ikke i enhetene. Har premium soft strap versjonen av beltet.

Noen som har noen gode tips eller triks for å løse dette? (i og med jeg bor i Kenya, er det ikke bare bare å "stikke innom" nærmeste sykkelbutikk i Oslo...)

På forhånd takk!

Re: Manglende pulsregistrering på Garmin (edge og fore [Re: jasolberg] #1280352 15/10/2011 16:47
Telemark Skier Offline
Entusiast
Entusiast
regner med at du og har søkt etter beltet på enhetene ? thinking
Mine enheter finner ikke beltet etter batteriskift, men det fixes ved at jeg søker på nytt ICON_SMILE
Har og mista signal ved bruk av bomull t-skjorter kokos mongo monkey

-------
ride it !
Re: Manglende pulsregistrering på Garmin (edge og fore [Re: Telemark Skier] #1280393 15/10/2011 17:55
jasolberg Offline OP
Tørr bak øra
OP Offline
Tørr bak øra
Ja, har prøvd og søkt etter beltet på både klokken og computeren flere ganger uten hell. Lite bomull egentlig, men verken ull eller diverse syntetiske ting ser ut til å hjelpe heller..

Det rare er at det bare plutselig skjedde. Løpetur forrige uke, og da var det ikke tegn til liv.

Må se om jeg kan finne noen Garminforhandler her i Kenya...

Moderator  support