Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd
Side 2 av 2 1 2

Ny Tacx Fortius multiplayer - Defekt motorbrems?

Re: Ny Tacx Fortius multiplayer - Defekt motorbrems? [Re: BjørnAa] #1305930 30/11/2011 16:53
M
mstellan Offline
Fersking
Fersking
M
Funker rulla nå da?

Sliter nemlig også med at det hakker når jeg starter opp, men er imidlertid ikke en slik ulyd. Den motoren virker mer som et pes akkurat nå..

Re: Ny Tacx Fortius multiplayer - Defekt motorbrems? [Re: mstellan] #1306098 30/11/2011 20:43
B
BjørnAa Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
B
Har akkurat fått tilbake rullemotoren etter 1,5 mnd med tull hos XXL og Deler AS hvor det var mange kokker og mye søl. Det endte opp med at de kranglet med hverandre om hva som skulle testes og hva som var feil så jeg tok med motoren hjem og sa at jeg skulle montere alt opp for n'te gang og teste igjen.

I ditt tilfelle ville jeg sjekket at alt registreres skikkelig i taxc programmet. Dvs at du får et "check" merke på at alt er koblet til riktig.

Vet og at koblingen mellom strømforsyningen og motoren kan ha noen svake punkter, men da bør du vel levere inn begge deler til leverandøren for sjekk.

Re: Ny Tacx Fortius multiplayer - Defekt motorbrems? [Re: Flex] #1306236 01/12/2011 07:12
C
clucking Offline
Fersking
Fersking
C
Flex - har du fået løst dette irriterende problem? Jeg har selv haft problemet et par gange - og begge gange løst det ved at stramme skruerne i stikket på bremsen.

Se flere detaljer her

Re: Ny Tacx Fortius multiplayer - Defekt motorbrems? [Re: mstellan] #1307117 02/12/2011 16:40
B
BjørnAa Offline OP
Avhengig
OP Offline
Avhengig
B
Sitat: mstellan
Funker rulla nå da?

Milde Himalaya! Satte opp rulla igjen igår, kalibrerte den og vips så funket den som en drøm.

Forstår lite iom at jeg gjorde akkurat det samme som før. Mulig de har forbyttet motoren på XXL elle Deler AS slik at de nå sitter med en løgnasmotor, eller så er det noe annet mystisk som har løst problemet.

Uansett, nå funker den iallefall :-D

Side 2 av 2 1 2

Moderator  support, Valentino