Selger min pent brukte stisykkel da jeg har fått "frozen shoulder" og er satt ut av spill i ett års tid. Med dobbelkronet gaffel er sykkelen helt rå i utforkjøringene. Gaffelen kan senkes fra 150mm til 115 mm fra toppen av v. gaffelben, noe som sammen med FSR bakoppheng, pro-pedal (4 trinns) og gode dekk, gjør at den også klatrer bra: Har dundret opp samtlige av kneikene i terrengsykkelrittløypa eksempelvis. Jeg har ikke klart å finne en bedre utfororientert stisykkel, og har tvilt meg frem til at jeg allikevel nå bør selge den. Vanligvis sykler jeg str. L, men gikk ned en str. til M på denne. Vet om flere som har gjort det samme. Smak og behag. Kjøpt/bygget hos Raskesykler i 2009. Full service i august i år (ikke fått syklet siden) med nye bremseklosser og olje, overhalt baknav, nye hjullager foran, nye dekk foran og bak, samt byttet innmat i gaffel. Pris: 27 000. Tlf: 99491995
"Terningkast" 5 til Enduro fra Terrengsykkel: http://terrengsykkel.no/index.php?id=2349 (NB Comp er den rimeligste Enduroen, mens S-Works er toppmodellen i carbon til over 60´. Barnesykdommene med gaffelen har de ordnet opp i; bytte av innmat gjennomført på denne er en ordinær service da gaffelen kommer med lukkede patroner.)