Heisann alle sammen.

Skal sykle på cube sin utforsykkel neste år og derfor må jeg kvitte meg med commencalen min. Vil helst bare selge som rammesett med bakdemper, for demper, krank, seteklemme, setepinne og styrelager. Kanskje verdt å nevne at det er en s/m ramme.

Svingarmen som står på nå er litt ødelagt, men ny svingarm(bakramme) står klar hos sykkelbutikken bergen, så den blir sendt med ved salg.

For og bakdemper vil bli tatt service på hos cyklon før salg.

Er ikke mange av den type rc4 bakdempere i norge enda, så her er det mulighet for å bli en av de første til å teste den ut. Det står også på en 2012 fox 40, begge kun brukt i ca 2 måneder, så er av veldig god stand.

De andre delene som følger med, er: Saint krank og lager, Pro Atherton setepinne, det originale styrelageret og en no name seteklemme.

For de som ikke er så kjent med rammen, er dette en full blods racing sykkel, men også en utrolig leken sykkel til å bruke i bike parker, som f.eks norges beste, Hafjell. Samme type ramme ble brukt av Gee Atherton i 2010 da han vant verdens cup'en.

Som sakt, selger den helst som er rammekit, men ved meget seriøse ønsker og henvendelser, kan det være mulig å selge komplett, men da nærmer prisen seg 30.000 kroner. På grunn av meget bra utstyr, f.eks dt swiss fr2350 felgringer på acros nav som koster 4500 ut, bare for navene.

Utenom det ønsker jeg bud på rammekit'et, rammen trengs ikke å kjøpes med forgaffel, men det er en mulighet.

Mvh Steffen

Redigert av Steff; 09/10/2011 19:21.

Hard Rocx Pepperoni!