Selger en svært lite brukt GT Force 2.0 2010 model. Den selges med orginaldeler. Det eneste som er byttet er at det er satt på bashring og det er satt på Ardent 2.4 dekk. Orginaldekkene (brukt i 20 min) og 44T storskive følger med. Jeg kan også levere med et Big Betty 2.4 dekk som er brukt 1 tur foran. Leveres med orginalt styre og stem (ikke Race Face som på bildene).
Selges for 10000.
Spec hentet fra GT:
Rear nav Shimano Deore 6 bolt disc Cog set SRAM PG-950 11-34T Spokes DT Swiss Champion 1.8 stainless steel Front nav GT 20 mm through axle with 4 japanese sealed bearing Rims WTB Speed Disc, 32 hole, black anodized, for presta valve. Chain Shimano Nine Speed Shifters SRAM X-9 Rear Derailleur SRAM X-9 Medium Cage Front Derailleur SRAM X-9 Bottom Bracket Truvativ Outboard Crankset / Chainwheel Truvativ Stylo, with Alloy rings and 2 piece outboard BB Fork Rock Shox Revelation SL 140mm travel with 20mm through axle, Dual Air sprung with rebound damping adjust with 7050 aluminum steerer Frame GT designed 6061 Monocoque frame with Independent Drivetrain suspension. 6.0 inches of rear wheel travel. With new forged I-link. Standardized bearings and modular dropout system. Rear bakdemper Fox Float RP2 bakdemper with rebound adjust and lock out Nipples DT Swiss Alloy Tires Front: 26"x 2.3 Kenda Nevgal, 120 tpi with Kevlar bead, Rear: same only 2.1 Front Brake Avid Juicy 3 180mm rotor Rear Brake Avid Juicy 3 160mm rotor Brake Levers Avid Juicy Handlebar Ritchey Pro Rizer Alloy 31.8 clamp, low rise Stem Ritchey 31.8 clamp, 3-D forged styrelager FSA Orbit X 1 1/8" forged cups, sealed bearings Grips GT Lock Down, co molded locking grip system with alloy collars Saddle WTB Rocket V Comp wth Cr-mo rails Seat Post Ritchey Comp Post
Hmm, vanskelig å si egentlig. Jeg er selv 191 med lange bein (husker ikke i farten hvor lange de er :)), men synes den har vært passe til meg. Stisykler liker jeg litt mindre siden de blir litt lettere å håndtere i terrenget. Hadde det vært en mer allround sykkel hadde jeg valgt XL. Men med setbackpinne og 10 cm stem synes jeg den har vært bra. Tipper egentlig at du kunne hatt både L og XL etter hvilken preferanser du har. Har du setepinnen veldig høyt er det mulig du må ha den litt lengere.
Liker du 60 - 80 mm stem er XL mest riktig vil jeg tro.