Hei! Jeg selger en del velfungerende og noe "skrot". Delene er i Bergen, må de sendes betaler kjøper frakten

Bilde nr 1:
- Formula Oro K18 frembrems, fungerer bra. 300 kr
- Formula Oro K 18 bakbrems. Det ene skrufestet i kaliperen er knukket av, noe som betyr at kaliperen ikke kan brukes slik den er nå. Hendelen og slangen er i fin form. 150 kr
- Shimano Hone dual control fremhendel. Girskifter og brems i fin form. 100 kroner
- BeOne sete: 50 kr
SOLGT- Velo sete (ganske stort og mykt) 50 kr
- Formula bremseskive 160 mm: 70 kr
- Formula bremseskive 180 mm: 100 kr
- Formula adapter PM 180: 40 kr
- Formula adapter IS 160 bake/180 foran: 40 kr
- Formula bremseklosser: 50 kr
Bilde 2:
- Pro Koryak setepinne, aluminium. 31,6 X 400 mm. Aldri brukt! 200 kr
Bilde 3:
- Defekte bakhjul. 1 stk Sun Equalizer 27 og et stk Mavic XM719. Felgene er helt fine, en liten bulk i Equalizeren. Navene er shimano XT, og er pr nå ikke i orden. Kan kanksje fikses av kyndige. 100 kroner for Sun Equalizer, 150 kr for Mavic.
Bilde 4:
- Sun Equalizer fremhjul med Commencal-nav. Dette hjulet fungerer fint, men mangler en eike! Har hatt problemer med at eikene knekker i festet, noe som kanksje tyder på at eikene bør byttes ut eller gåes over. Ikke vet jeg! Jeg har av latskap syklet på hjulet med en eike for lite ganske lenge, og det går helt fint. 150 kroner.
Bilde 5:
- Wheeler hjulsett. Disse hjulene fungerer faktisk! Har vært brukt til terrengsykling ca 2 sesonger, deretter litt bysykling. Fine til vintersykling. 400 kr for begge med skiver.
Ingen bilde:
- Shimano deore kjede, nytt i pose: 100 kr
Dett var dett!