Dårlig erfaring med Bikeshop.no
|
Re: Bikeshop.no svarer
[Re: Vulturous]
#2684761
13/10/2021 12:36
|
Registrert: Sep 2009
Innlegg: 162
Pennypacker
Tørr bak øra
|
Tørr bak øra
Registrert: Sep 2009
Innlegg: 162 |
Bestilte varer sent søndag kveld, levert på døren tirsdag kveld. Aldri opplevd problemer med Bikeshop.
|
|
|
Re: Bikeshop.no svarer
[Re: Vulturous]
#2685828
22/10/2021 09:46
|
Registrert: Aug 2014
Innlegg: 5,654
EmilZipp
Søk hjelp!
|
Søk hjelp!
Registrert: Aug 2014
Innlegg: 5,654 |
Jeg kjøpte Alpenheat varmesåler i 2019, nå har den ene sluttet å fungere. I går ettermiddag sendte jeg kopi av bestillingen (det er jo superenkelt å finne tilbake når man handler mye et sted på nett) til Bikeshop support og nå, dagen etter, fikk jeg svar. "Vi sender en ny høyre såle, ha en fin dag ".
De er også mye raskere med levering og svar på mail / chat enn de var for 4-5 år siden.
Super X, CAAD12, FATCAAD, Ripley og på exit listen Supersix og 3T Exploro
|
|
|
Re: Bikeshop.no svarer
[Re: Vulturous]
#2699490
20/02/2022 08:21
|
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 2,010
Skoje
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: Jun 2009
Innlegg: 2,010 |
Synes det er et større problem at nettsiden ikke har produktbilder enn at det tar noen dager før pakken ligger på postkontoret. Lurer på hvor mye salg Bikeshop taper på denne bilde-buggen … Etter at nettsidene fikk nytt design har denne bug´n kommet tilbake for min del i Safari. Bare meg eller er det andre som opplever det samme?
|
|
|
Re: Bikeshop.no svarer
[Re: Vulturous]
#2699496
20/02/2022 09:31
|
Registrert: Jun 2012
Innlegg: 3,260
JoachimV
Besatt
|
Besatt
Registrert: Jun 2012
Innlegg: 3,260 |
Funker fint her men har bare Safari på iPad atm.
|
|
|
Re: Bikeshop.no svarer
[Re: Skoje]
#2699500
20/02/2022 12:55
|
Registrert: Feb 2010
Innlegg: 5
freker
Fersking
|
Fersking
Registrert: Feb 2010
Innlegg: 5 |
Jeg har samme problem i Safari på Mac. Bildene kommer når man endrer til listevisning (øverst i menyen til venstre). Riktignok litt mindre størrelse, men bedre enn ingenting.
|
|
|
Re: Bikeshop.no svarer
[Re: Skoje]
#2699546
21/02/2022 07:24
|
Registrert: Oct 2013
Innlegg: 53
RayP
Medlem
|
Medlem
Registrert: Oct 2013
Innlegg: 53 |
Synes det er et større problem at nettsiden ikke har produktbilder enn at det tar noen dager før pakken ligger på postkontoret. Lurer på hvor mye salg Bikeshop taper på denne bilde-buggen … Etter at nettsidene fikk nytt design har denne bug´n kommet tilbake for min del i Safari. Bare meg eller er det andre som opplever det samme? Jeg skal få utviklerne våre til å ta en titt på det, takk for tilbakemelding!
Jobber i markedsavdelingen hos bikeshop.no
|
|
|
Re: Bikeshop.no svarer
[Re: Vulturous]
#2707753
16/05/2022 17:49
|
Registrert: May 2020
Innlegg: 7
TJGundersen
Fersking
|
Fersking
Registrert: May 2020
Innlegg: 7 |
Kjøpte en Troy Lee D4 karbonhjelm som ser ut som b-vare eller retur fra en annen kunde. Siden jeg hentet den på Skøyen må jeg ta retur på mail med de før jeg kan levere den inn igjen. Sendte mail til bikeshop 5 mai og har fremdeles ikke hørt noe. Er håpløst å komme gjennom på tlf og ikke en lyd fra de når jeg velger å bli ringt opp igjen. Dette er for dårlig!!
Redigert av TJGundersen; 16/05/2022 17:52.
|
|
|
Re: Bikeshop.no svarer
[Re: TJGundersen]
#2707988
19/05/2022 07:18
|
Registrert: Oct 2013
Innlegg: 53
RayP
Medlem
|
Medlem
Registrert: Oct 2013
Innlegg: 53 |
Kjøpte en Troy Lee D4 karbonhjelm som ser ut som b-vare eller retur fra en annen kunde. Siden jeg hentet den på Skøyen må jeg ta retur på mail med de før jeg kan levere den inn igjen. Sendte mail til bikeshop 5 mai og har fremdeles ikke hørt noe. Er håpløst å komme gjennom på tlf og ikke en lyd fra de når jeg velger å bli ringt opp igjen. Dette er for dårlig!! Hei, Snakket med support nå, de har førsøkt å sende deg en e-post flere ganger, men adressen du sender fra har en brannmur som sperrer oss. De skal uansett ringe deg opp så vi får ryddet opp i det.
Jobber i markedsavdelingen hos bikeshop.no
|
|
|
Re: Bikeshop svarer
[Re: Vulturous]
#2710034
07/06/2022 11:32
|
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 12,979
Sepeda
Marka-speider
|
Marka-speider
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 12,979 |
I den store konkurransen om kjappest levering, gjør Bikeshop det svært så bra ved henting i deres nye butikk i Karenslyst Allé, Oslo.
La inn bestilling i går 2. pinsedag. Fikk beskjed i dag formiddag om at varene er i bil. Kan hentes i butikk fra kl.15.
Butikken er også en god anledning til å ta i øyesyn f.eks. 3T Exploro i diverse lekre lakkeringer på den ene siden, og Gavias egne mye-for-pengene Terra på den andre siden. Med et par Bianchi mellom dem. Og passende italiensk sykkeltøy.
I det hele tatt synes jeg vi har mye lekkert i hovedstadens gode sykkelbutikker for tiden, til tross for begrensningene som pandemi og krig har gitt.
|
|
|
Re: Bikeshop svarer
[Re: Vulturous]
#2713474
12/07/2022 11:49
|
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 12,979
Sepeda
Marka-speider
|
Marka-speider
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 12,979 |
Må enda en gang berømme Bikeshop for hurtig levering for henting i butikken i Karenslyst Allé på Skøyen.
Bestilt fra lager på Skoppum i går kveld. Kan hentes i butikk i Oslo i dag etter kl. 15.
Ønske: Ta inn Silca Ultimate Sealant og Replenisher.
|
|
|
Re: Bikeshop svarer
[Re: Sepeda]
#2713482
12/07/2022 12:52
|
Registrert: Oct 2013
Innlegg: 53
RayP
Medlem
|
Medlem
Registrert: Oct 2013
Innlegg: 53 |
Må enda en gang berømme Bikeshop for hurtig levering for henting i butikken i Karenslyst Allé på Skøyen.
Bestilt fra lager på Skoppum i går kveld. Kan hentes i butikk i Oslo i dag etter kl. 15.
Ønske: Ta inn Silca Ultimate Sealant og Replenisher. Takk for hyggelig tilbakemelding! Skal tipse innkjøperne om produktene du ønsket!
Jobber i markedsavdelingen hos bikeshop.no
|
|
|
Re: Bikeshop svarer
[Re: Vulturous]
#2713499
12/07/2022 16:38
|
Registrert: Oct 2004
Innlegg: 1,726
Howard
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: Oct 2004
Innlegg: 1,726 |
La inn bestilling på diverse småtteri i dag, og etter å ha betalt og sjekket ut oppdaget jeg en vare jeg hadde glemt å legge i kurven. Kontaktet kundeservice på chat, fikk kjapt svar hjelp til å slette ordre og tilsendt alle varenummer for enkelt å kunne opprette ny ordre. Tack hämskt mycket! Forventer ikke annet enn den vanlige, raske ordregangen herfra og til levering. -H
|
|
|
Re: Bikeshop svarer
[Re: Howard]
#2713536
13/07/2022 09:29
|
Registrert: Jun 2012
Innlegg: 1,251
Plankepetter
Veteran
|
Veteran
Registrert: Jun 2012
Innlegg: 1,251 |
La inn bestilling på diverse småtteri i dag, og etter å ha betalt og sjekket ut oppdaget jeg en vare jeg hadde glemt å legge i kurven. Kontaktet kundeservice på chat, fikk kjapt svar hjelp til å slette ordre og tilsendt alle varenummer for enkelt å kunne opprette ny ordre. Tack hämskt mycket! Forventer ikke annet enn den vanlige, raske ordregangen herfra og til levering. -H Dette er noe du fint kan ordne selv også i "dine ordre" så lenge de ikke har startet plukking.
|
|
|
Re: Bikeshop svarer
[Re: Plankepetter]
#2713544
13/07/2022 11:43
|
Registrert: Oct 2004
Innlegg: 1,726
Howard
Ivrig
|
Ivrig
Registrert: Oct 2004
Innlegg: 1,726 |
La inn bestilling på diverse småtteri i dag, og etter å ha betalt og sjekket ut oppdaget jeg en vare jeg hadde glemt å legge i kurven. Kontaktet kundeservice på chat, fikk kjapt svar hjelp til å slette ordre og tilsendt alle varenummer for enkelt å kunne opprette ny ordre. Tack hämskt mycket! Forventer ikke annet enn den vanlige, raske ordregangen herfra og til levering. -H Dette er noe du fint kan ordne selv også i "dine ordre" så lenge de ikke har startet plukking. Joda, vet det. Men kontaktet de for å sjekke om de kunne legge til en ekstra vare uten å måtte gjøre hele greiene på nytt. Det kunne de ikke, men når jeg først var i dialog så gjorde de jobben for meg. -H
|
|
|
Re: Bikeshop svarer
[Re: Vulturous]
#2713570
13/07/2022 16:06
|
Registrert: Apr 2016
Innlegg: 24
minim
Fersking
|
Fersking
Registrert: Apr 2016
Innlegg: 24 |
Har tidligere irritert meg over at handlekurven har blitt tømt når jeg holder på å plukke deler til en bestilling og bruker for lang tid. Nå fikk jeg mail om at den ble lagret. Helt topp så ligger det klart til jeg finner alt jeg skal ha  Leste I en finn annonse om at bikeshop hadde blitt vanskelige på retur. Noen som har mer info om dette? Sendte akkurat noe i retur som jeg hadde åpnet eskene til (kasett og kjede), men da sa de på supporten at det gikk fint. Har ikke hørt noe mer om returen etter den ble sendt.
|
|
|
Re: Bikeshop svarer
[Re: minim]
#2713637
14/07/2022 15:46
|
Registrert: Apr 2016
Innlegg: 24
minim
Fersking
|
Fersking
Registrert: Apr 2016
Innlegg: 24 |
Leste I en finn annonse om at bikeshop hadde blitt vanskelige på retur. Noen som har mer info om dette? Sendte akkurat noe i retur som jeg hadde åpnet eskene til (kasett og kjede), men da sa de på supporten at det gikk fint. Har ikke hørt noe mer om returen etter den ble sendt.
Svarer meg selv på dette med retur. Det gikk i orden raskt etter den gikk igjennom flaskehalsen hos poste. Da er det bare å bestille meg ny krank og lager hos bikeshop før pengene blir brukt på noe kjedelig 
|
|
|
Re: Bikeshop svarer
[Re: Vulturous]
#2736821
27/06/2023 11:51
|
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 12,979
Sepeda
Marka-speider
|
Marka-speider
Registrert: Nov 2014
Innlegg: 12,979 |
Må rose Bikeshop igjen. Sendte en henvendelse på søndag for å be om råd om nytt klesplagg, og dristet meg samtidig til å legge inn en forsiktig anmodning om å vurdere reklamasjon av det gamle, som ble raskere redusert i bruk enn jeg hadde håpet. Til tross for at produsent ikke godkjenner reklamasjon etter mer enn to års bruk, valgte Bikeshop i dette tilfellet å innvilge reklamasjonen på egne vegne. Dette er både lynrask behandling og en velvillighet som overgikk alt jeg kunne forvente. *** For øvrig har jeg konsekvent, også nå i høysesongen, fått varer levert til butikken på Skøyen allerede neste dag etter bestilling i nettbutikk. Og: Mitt ønske i forrige innlegg om at Bikeshop skulle ta inn Silca Ultimate Sealant og Replenisher, ble også oppfylt  Om enn delvis utsolgt for øyeblikket.
|
|
|
|
|