18" ramme i pen stand, med hvit sete-pinne, stem og styre fra anathomy. specs sånn ellers;
krank: xt sjaltere: xt gir forrann: xt gir bak: xt pedaler: xt bremser: avid juicy three gaffel: Rock Shocx Tora TK(2011)m/ preload og mulighet for lock-out. hvit m/ gråe og sorte dekaler hjulsett: røde alexrims xcr 100d 26"(2011) nav: shimano deore(2011) dekk: kenda nevergal 2,35 saddel: x-mission(eks), hvit med røde og sorte dekaler.
sykkelen er omtrent en komplett xt-sykkel som den engang var. noen av delene som hjulsett, bremser og gaffel har blitt byttet ut med min nye merida birkebeiner 2011 modell. og derfor den lave prisen. men la meg si at det er nye hjul og gaffel. bremsene er ikke synlig brukt og dette er fortsatt en sykkel i knallform! 5000,- vil jeg ha og burde jeg få, skal ut på langtur med jobben snart og samboeren har tryglet meg om å få den ut snarest, :oD sykkelen befinner seg på grunerløkka i oslo. er stort sett tilgjengelig om dagen, nå før jeg reiser. vi tar bud og avtaling på pm eller i tråden.
Ikke helt sikker på om jeg forsto: Er det slik at du har satt på bremser og gaffel fra meridaen over på Gekkoen? Hva har dette gjort med vektetn? Er jo egentlig en ganske lett sykkel dette