Trykket er jo avhengig av tempen nRT=PV Så når T synker synker P. Så det er nok mulig
I've got a bike, you can ride it if you like. It's got a basket, a bell that rings And things to make it look good. I'd give it to you if I could, but I borrowed it.
Men den kjenntes veldig slapp ut i dag. Propedal hjalp godt, og rebounden var ikke stilt for lavt. Sikkert tempraturen bare. Får vell handle meg ei pumpe.
Heldigvis halveres ikke trykket når temperaturen halveres, da hadde det vært slitsomt å kjøre bil og sykkel i varierende temperaturer, en dag + 20 grader og 40PSI i dekkene neste +5 grader og 10 PSI.
Heldigvis halveres ikke trykket når temperaturen halveres, da hadde det vært slitsomt å kjøre bil og sykkel i varierende temperaturer, en dag + 20 grader og 40PSI i dekkene neste +5 grader og 10 PSI.
Dvs. har du 100 psi i gaffelen ved f.eks 25 grader og du tar sykkelen ut i 5 grader vil trykket bli redusert til 93,3 PSI. Altså ikke halvert selvfølgelig. My bad
Drit i matten, trykket i demperne blir merkbart lavere når det blir piggent i lufta det trenger man ikke noen formel for å kjenne.:) Kjøp deg en pumpe det er alltid greit å ha. Det er heller ikke uvanlig at det siger litt luft ut over tid. På RS må man holde et øye på pos og neg kammer da det som oftest siger luft fra pos til neg kammer på relativt kort tid.