Som Fredrik over godt forklarer tar også Carr for seg noen av synspunktene det referes til. Skremselspropagandaer myndighetene kommer med virker mot sin mening, desverre.
Jeg har heller ingen skjulte økoniomiske agendaer når det kommer til Allen Carr sin bok men jeg er så jævla glad jeg er kvitt den ufyselige giftpinnen og håper flere klarer å slutte.
Røyking blir nå relatert til mange sykdommer ikke bare kreft. Det som er så synd at røyking tapper deg for krefter over tid og tilslutt tror du det skal være slik.
3 dager etter at du slutter begynner du og lukte ting og smake annerledes, 2-3 uker senere begynner du å føle deg mer opplagt og giften er godt på vei helt til å forvinne fra kroppen din. Etter dette øker sjansene for ikke å få alvorlige sykdommer og kroppen er på god vei til å restituere seg.
Hadde flere fokusert på dette og ikke på hvor mye de har "lyst" på røyk hadde det blitt mye enklere for alle.
Allen Carr døde den 29 November 2006 av lungekreft, han ble 72 år gammel, langt gamlere enn mange i hans familie som var storrøykere og som døde før de ble 50.
Redigert av cyberzent; 28/09/2011 04:48.