Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Mavic Huez hvite str 43 1/3

Mavic Huez hvite str 43 1/3 #1262196 15/09/2011 11:18
esb Offline OP
Fersking
OP Offline
Fersking
Selger et par Landeveissko type Mavic Huez hvite i størrelse 43 1/3.
De er brukt to ganger, på den første turen fant jeg ut at jeg hadde kjøpt for store sko, og på den andre fant jeg ut at det ikke hjalp med ekstra såler. (de er nok ikke så store i størrelsen, mine mtb-sko er specialized 42, så vet ikke helt hva jeg tenkte da jeg kjøpte disse)

Skoene har stiv carbonsåle og veier ca. 190 gram, men istedenfor å ralle i vei om alle de andre flotte kvalitetene kan du gå inn og lese om dem hvis du er lysten:
mavic huez link

De ble kjøpt fra Cyclecomponents i mai, og jeg har kvittering hvis den som vil ha disse er interessert i dette. jeg betalte 1922 NOK pluss frakt 117 NOK.
Da jeg skjønner at min dumhet koster dyrt, kan disse bli dine for ca1200 blanke norske kroner... (dermed kan du jo selge de videre syykt billig hvis de ikke passer deg heller yes)

Det følger også med en fabelaktig Mavicpose til å oppbevare skoene i.
Se her på de flotte skoene:

ta kontakt dersom du har spørsmål. Istedenfor penger så kan jeg selvfølgelig ta noe fete greier slikt som en god lykt, 2 stk evo corsa cx dekk eller landeveisbremser i bytte. kommer ikke på noe mer jeg har lyst på akkurat nå, men har du et godt forslag så nøl ikke med å ta kontakt på PM...

--
esben
Re: Mavic Huez hvite str 43 1/3 [Re: esb] #1290027 01/11/2011 16:41
B
Bjørn1 Offline
Nytt medlem
Nytt medlem
B
Er disse fortsatt til salgs?

Moderator  support