For å holde litt orden i initiativene. Dette er egentlig en fortsettelse på Oslo X-mark tråden myntet på de som tenkte på tur i Grønliåsen og omegn. Tenker selv på en matpakke tur som for så vidt kan inkludere Grønliåsen, men jeg tenker for egen del og stikke over E6 å bli litt bedre kjent med Sørmarka. Forrigge gang tok jeg med meg alle bomturene, så denne gangen skal det nok gå bedre. Kart er uansett inkjøpt, men en guide hadde jo vært det beste. Ugla, er du der?
Ja da jeg er her skal ut i morgen formiddag tenkte jeg. Sånn 10:30-11:00??
Gull!
Quote:
Hvor tenkte dere å starte fra?
Nei, ja, hva med Hurlumeheihuset? Har du noen plan, Ugla? Rundt elleve høres bra ut. Må sjekke hvordan det det ligger an med tog, men nå må jeg spurte i sjappa.
Nei, se der gikk vi fra en tråd om om flere turer til flere tråder om en. Nesten som TK i hine dager, jo. Åkke som, da har jeg konsultert med NSB og jeg kommer til Kolbotn med toget klokka 1052, så jeg burde vel være på HH i sånn passe høvelig tid.
Ja, takk for finfin tur i ny mark, og ikke minst strålende guiding!
Kamera ligger på lading, så da skal jeg få tatt ut råfilmen ganske snart - skal forsøke å få laget og lastet opp (ferdig?)redigert film om ikke så altfor lang tid.
Ibis Mojo HD (leik i skog, mark & fjell) / Diamant Mammut og Micro Black (ren transport)
Takk for turen folkens, her er ruta vi fulgte. Grønliåsens svar på St.Anger var slettes ikke dum, selv om den hadde vært enda morsommere i dag etter nattens regn
Ser ut som en artig tur, det. Var der faktisk i dag sjøl, kombinert med bursdagsfest på HHH . Fint område, Grønliåsen, ikke så sårbart for nedbør som Nøstvedt og Gaupestein.