Jeg har hatt årets siste tur og velger å selge sykkelen til fordel for ny sykkel.
Denne sykkelen ble kjøpt av meg i sommer, da jeg var interessert i å teste ut utforsykling, og jeg har blitt såpass bitt at i vinter skal jeg bygge ny sykkel, og derfor selges denne.
Sykkelen er en Santa Cruz V10. Rammen ble kjøpt i 2010 av forrige eier og bygd opp av han. Jeg overtok sykkelen i slutten av Juni i år og har syklet 8-9 helger med den.
Kan jo kort fortelle at jeg har kost meg veldig på sykkelen og at den er veldig lettstyrt, meget stabil og leken som bare det.
Før den ble lagt ut for salg ble kranklager og sjalter skiftet og sykkelen er i tipp topp stand teknisk og meget pen til å være en brukt utforsykkel. Det er noen riper på underrøret, på ytterbena på gaffelen og på felgene.
Sykkelen kan enten selges med Bos Idylle RaRe eller en Fox 40 RC2.
Ramme: Santa Cruz V10 Styrelager: Hope Pro 2 Gaffel: Bos Idylle Rare (med tre fjører - myk, medium og hard) eller Fox 40 Rc2 Bakdemper: Fox DHX RC4 (med 450-fjør) Fremhjul: Atomlab Pimplite Bakhjul: Atomlab Pimp Nav på begge hjul: Atomlab Kranklager: Raceface Krank: Raceface Atlas Fr Kjedefører: MRP G2 Trigger: Sram X0 Sjalter: Sram X9 Bremser: Shimano Saint (med 203mm rotor) Styre: Raceface Atlas Pedaler: Straitline Stem: Straitline Sete: BBB Setepinne: Acros Dekk: Maxxis Minion fremme og bak
Ta kontakt for flere bilder og mer info.
Prisantydning: 25000,-
Kan kontaktes på 90 60 64 14, olsen.larsbeyer@gmail.com eller PM.
Redigert av hylo; 05/09/201117:09.
Re: Santa Cruz V10 2010 selges.
[Re: hylo]
#125603807/09/201109:57