Hei. Æ tru æ stille i år å! Bli artig det herre... parob jonnykast Martin Knut H. Erik$ Knirkekne Enrique BjornS dagfink (som gjerne låner Rita for ein dag) Skt1 Andreas (busk)
Gratulerer med vel gjennomført ritt! 4 runder i en tildels tøff løype i stålende oktobervær endte med at vi fikk kåret en ny norgesmester: Erik Sæter! En kraftanstrengende innsats gjennom fire harde runder i Vikåsens flotte skoger resulterte altså i en flott seier.
Ikke mindre imponerende er det av vi har en juniornorgesmester også! Martin dro av gårde i med ungdommelig pågangsmot og styrke, og endte opp med tittelen! Gratulerer til dere begge!
Resultatliste:
Senior: 1 - Erik (Norgesmester SSNM11!) 2 - Andreas 3 - Dagfinn 4 - Bjørn 5 - Paul 6 - Frode 7 - Terje 8 - Kjartan
Junior: 1 - Martin (Juniornorgesmester SSNM11)
Deltagerne viste seg usedvanlig gavmilde, og mesteren vil om litt offentliggjøre hvilket veldedig/humanitært formål han ønsker å donere pengene til.
Bilder? Okey da: Le Mans starten har akkurat gått. Gutta løper etter sine sykler.
Feltet fyker forbi publikum!
Årets Barteby Classic-mester i et uklart øyeblikk. Gratulerer Erik. (Skal legge inn et bedre bilde etterhvert)
Årets juniornorgesmester - Martin! Gratulerer.
Kjartan med bart og tunge.
Takk til alle fremmøtte. Velkommen igjen i 2012.
Redigert av Hæ?; 01/10/201115:44. Rediger grunn: Bilder og skrivefeil!
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
Re: Barteby Classic 2011 - 1. oktober - the results.
[Re: Hæ?]
#127253001/10/201113:12
Takk for strålende arrangement. Takk også for lån av Miss Rita underveis i rittet, når jeg fikk en punktering. Ikke helt etter boka å bytte sykkel, men når rittgeneralen tilbyr seg sin egen så regnet jeg ikke med disk i etterkant. Typisk at jeg skulle punktere i dag, når bena var såpass friske ut ifra start. Har ikke punktert siden 2006 eller noe sånt, så det kom litt overraskende.
Grattis til Erik$ med seieren!!!
Takk også til de to fotografene som løp rundt i skogen med kameraet mitt, det ble noen brukbare bilder, satser på at de kommer på nett i løpet av helgen ihvertfall. I mellomtiden får vi kose oss med det første bildet. Mer eller mindre bartebefengte karer like før start, med rittgeneral Bjarte våkende over oss.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
[Re: parob]
#127253201/10/201113:19
Et pandastisk godt formål! Grattis med seieren! Og takk til Bjarte som bruker tid på dette og som hadde sydd sammen en fin løype. For min egen del satser jeg på mindre alkohyler natten før, en større skinnvest og dekk som sitter i neste BC.
Big wheels keep on turning
#127265001/10/201119:04
Et pandastisk godt formål! Grattis med seieren! Og takk til Bjarte som bruker tid på dette og som hadde sydd sammen en fin løype. For min egen del satser jeg på mindre alkohyler natten før, en større skinnvest og dekk som sitter i neste BC.
Men du fikk premie for årets bart?
[Re: Maa 0]
#127266501/10/201119:38
Tusen takk for en kjempeartig, men tung dag. Pappa er irritert fordi han ikke deltok..
Martin
Tusen takk for at du deltok! Jeg må si at jeg er imponert over hvilken teknisk kontroll du hadde det lille stykket jeg fikk sett deg hver gang. Jeg la merke til at du gutser og virkelig kommer deg frem over stokk og stein! Det var MANGE som feiga ut og løpte over akkurat det partiet i dag. men ikke du. Jeg vil si du virkelig bidro med stor idrett!
Du får hilse pappa og si at han får nye sjanser neste år. Da kan han også vinne premie.
Mvh Bjarte
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!
#127267301/10/201119:52
Dette bildet måtte jeg bare legge ut. Stor mann på stor sykkel, mindre ungdom med små hjul. Begge deler funket utmerket.
Bjørn - av en eller annen grunn glapp du under radaren min i dag. Dette er det nærmeste jeg har et frontarealbilde av deg. Håper jeg telte rett antall runder på deg i alle fall ...
[Re: runermm]
#127269701/10/201120:48
Men du fikk premie for årets bart?
Dårlig med premie, men 5-åringen mente jeg så ut som en ond mann.
Big wheels keep on turning
#127284402/10/201112:23
Bjørn - av en eller annen grunn glapp du under radaren min i dag. Dette er det nærmeste jeg har et frontarealbilde av deg. Håper jeg telte rett antall runder på deg i alle fall ...
Du vet, slik er det gjerne med sirkushjul. De flyter liksom bare avgårde. av den grunn er det ikke lett å ta bilder av en Niner i fart, mange har erfart det.
Neste år får jeg gro trønderbart i tide, da blir jeg nok å regne med helt i toppen tenker jeg
Cred til Hæ for å finne flott løype og for å sette den rette feelgood-stemningen på Barteby Classic. Dere som ikke deltok kan angre pittelitt på at dere ikke ble med. Sol, blå himmel og 14 grader er ikke hverdagskost i oktober.
Bj
[Re: BjornS]
#127294202/10/201116:26
Her kommer det flere bilder, og alle syklistene skal være avbildet, såvidt jeg kan se. Takk til henrikg og han andre karen, som lånte kameraet mitt og løp rundt i skogen. Det ble mange bilder, og jeg legger ut drøye 50 stk. Har derfor like godt laget et Picasa-album.
Liten oppdatering: Pandaen og hans heldige komiser har i dag mottatt kroner 2520,- fra Barteby Classic 2011! På vegne av WWF og alle som kommer til å nyte godt av dette; TUSEN TAKK!
Takk for i år, og velkommen tilbake neste år. Skt1 har allerede meldt seg på Barteby Classic 2012 ...
Mvh Bjarte
#127616107/10/201117:52