Stilig eller bot av stilpolitiet? Kun på racer eller er det stuerent også på terreng? Hvor kan (skal) navnet i såfall plasseres? Bakerst på overrøret? Bare på en side eller begge? Hva hvis det allerede er dekaler på det området av sykkelen?
Jeg har etternavn med flagg bakerst på overrøret på kun en side.
På terrengsykkelen er det flyttet litt forover for å unngå å overlappe merket på sykkelen, men fortsatt langt bak.
Personlig synes jeg det ser bra ut, samt det har en praktisk funksjon ved frakt av flere like sykler. (Har også samme merke på hjulsettene for å skille disse, siden de av og til blir lagt i følgebil som reservehjul)
Stacked name on clear er det merket som er lettest å plassere og tar minst plass, er dere rask og bestille, så har dere merkene før birken, de gutta er kjapp
Scott Scale SL 29 Scott Foil Premium Ibis Mojo HD C
Gå til nærmeste sted som driver med profilering av firmabiler og butikkvinduer og liknende. De fikser det garantert dritbillig og omtrent mens du venter tipper jeg.
Men hvorfor vil vi ha klistremerker med flagg og eget navn på sykkelen, holder det ikke med fornavn på hjelmen grunnet rullesykling? Rally og formelgutta har det på hjelm og bil da det er vanskelig å identifisere noen inni hjelm og bil, men på sykkel?
Man har jo ofte flere sykler uten fører, samt andre som plukker opp til tider. Så for å gjøre det enklest mulig, så skader ikke en liten klistrelapp.:)
Det er jo kun på grunn av at proffene har dette på syklene sine at man vil ha det!
For et sykkellag med veldig mange tilsynelatende like sykler inne i lagbussen eller tilsvarende på samme tid er det jo greit å raskt kunne skille de fra hverandre.
Selvfølgelig er jo det noe av årsaken, men det har jo da sine praktiske begrunnelser også.:) (Ihvertfall for oss som ikke har noe annet enn serieproduserte sykler som du finner mange av på ritt. Spesielt MTBn min har vært forvekslet flere ganger.)
Kjenner jeg vil ha, samtidig som jeg ikke vet om jeg tør.. Det er liksom så poser-aktig.
I've got a bike, you can ride it if you like. It's got a basket, a bell that rings And things to make it look good. I'd give it to you if I could, but I borrowed it.
Er du proff/på landslag er det kult på rittsykkelen. Ellers er det bare så innihælvetes harry og tacky at jeg nesten får litt lyst til å gi alle som har det en liten killevink for å komme på bedre tanker.
Er du proff/på landslag er det kult på rittsykkelen. Ellers er det bare så innihælvetes harry og tacky at jeg nesten får litt lyst til å gi alle som har det en liten killevink for å komme på bedre tanker.
Nå fikk jeg lyst å gi deg en killevink bra smaken er som baken... skjønner ikke helt problemet
Scott Scale SL 29 Scott Foil Premium Ibis Mojo HD C
Du får komme bort og slå meg litt neste gang vi ses.
Jeg har navnet mitt i gull jeg da, men ikke flagg (siden jeg har rød ramme ville det forsvunnet uansett) Syntes det er superkoselig å ha navnet sitt på sykkelen man er så glad i! Sykker'n er jo satt opp med deler og komponenter jeg liker, så navnet er en siste lille prikk-over-i på et byggverk jeg er stolt av!
He,he! Hva skal vi med bilister når vi har (med)syklister til å banke oss opp?!
Konkluderer med at det er delte (og sterke) meninger om saken. Men nå skal det i hvert fall et lite klistremerke med navn og flagg bak på høyre side av overrøret på raceren, og et "litt forover for å unngå å overlappe merket på sykkelen, men fortsatt ganske langt bak" på terrengsykkelen. Så får heller stilpolitiet føye det til boten for ubarberte ben og sorte sokker...
Kjenner at å "pimpe" sykkelen med disse proffe navnemerkene gir meg en, egentlig litt i overkant, stor og barnslig glede. Mest fordi jeg har flere sykkelkompiser som kommer til å bli dri**misunnelige på dette. (De er nemlig enda mere wannabe en meg :-)
Kan forresten anbefale vcgraphix som andre linker til her. Tok syv dager fra bestilling til det lå i postkassa.