Forrige tråd
Neste tråd
Print tråd

Mavic-spesialister i Trh?

Mavic-spesialister i Trh? #1237839 17/08/2011 11:44
J
jørgm Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
J
Hvem kan bytte en eike og rette mine Mavic ST hjul i Trh? Har prøvd Sportsbua, men når jeg var innom fikk jeg beskjed om å sende mail, og så langt ser det ikke ut til at de svarer på mail.

Er det andre kompetente verksteder som gjør sånt i Trh?

Redigert av jørgm; 17/08/2011 11:45.
Re: Mavic-spesialister i Trh? [Re: jørgm] #1237961 17/08/2011 13:11
RazeFaze Offline
More than words
More than words
Sykkelsenteret kan sikkert, HankSport også, kanskje Boardshop, XXL?
Ellers er jo bua flinke på sånn, men jeg VET de har det svintravelt om dagen, de som alle andre som driver med sykkel.

Spesialdeler på et sånt hjulsett og må bestilles som oftest, og du er midt i verdens travleste tid nå, ukene før Birken.

Der ser man ulempen med proprietære hjulsett gitt.

--------------------
Happy Trails!
Jørgen
Re: Mavic-spesialister i Trh? [Re: RazeFaze] #1238000 17/08/2011 13:47
J
jørgm Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
J
Sitat: RazeFaze
Sykkelsenteret kan sikkert, HankSport også, kanskje Boardshop, XXL?
Ellers er jo bua flinke på sånn, men jeg VET de har det svintravelt om dagen, de som alle andre som driver med sykkel.

Spesialdeler på et sånt hjulsett og må bestilles som oftest, og du er midt i verdens travleste tid nå, ukene før Birken.

Der ser man ulempen med proprietære hjulsett gitt.

Hm, bestilingsvare er et ord jeg liker dårlig. Men det er vel ikke akkurat solgt flust med ST hjul her på berget.

Får vel kanskje ta en ringerunde. Hjulene er brukbare, så det er ikke akutt, men begynner å bli på tide med litt TLC.

Nye, ikke-proprietære hjul har forøvrig stått på lista lenge, men så funker jo de jeg har helt fint egentlig. Iallfall så lenge jeg ikke drar inn bakgiret og bøyer eikene ICON_SMILE

Re: Mavic-spesialister i Trh? [Re: jørgm] #1252056 02/09/2011 11:11
J
jørgm Offline OP
Ringrev
OP Offline
Ringrev
J
Da har hjulene fått litt omsorg av gutta på Hank Sport. De hadde tid rett etter birken, og eiker var til og med på lager. 480,- for retting av to hjul og eikebytte bak synes jeg ikke det er noe å si på.

En anbefaling der altså.

Moderator  support