Oppoverhøkking er undervurdert. Bring it on. Vi har en syklist i nærområdet som er rå på oppovergreier, men foreløpig ingen videobevis å vise norges måpende sykkelhorde:-)
Glem yr og e-synsing:JUST DO IT
Re: Videosnutt av sykling opp "umulige" bakker.
[Re: Snooze]
#123488313/08/201122:36
Er det noen som vil ta meg med hit. Ikke for det jeg nødvendigvis tror jeg er mannen til å klare det, men hadde jo vært moro å prøvd. Uansett utfall, videodokumemtasjon vil bli publisert
Ingen er bedre en ingen (Hellstrøm rydder opp 19.11.09)
[Re: paalbn]
#123494614/08/201107:27
Helt konge, akkurat no slikt jeg var ute etter! Og bra video i tillegg :-D Det fins jo 13 utforfilmer på dusinet, men oppoverhøkking er mangelvare. Nå skal jeg rett ut i marka etter påfyll med pågangsmot :-D
På tide å begynne å trene igjen...
[Re: PålGnål]
#123607315/08/201113:47
Det var noen som linka til en videosnutt her på forumet for en stund siden (dvs leeenge sida), om en fyr som dreiv med "oppoverklatring" på sykkelen.. Han brukte en udempa 29' tror jeg..
Klarer ikke å finne den videoen igjen.. Noen som har noen forslag? :>
[Re: rjd-2]
#123607615/08/201113:57
Det var noen som linka til en videosnutt her på forumet for en stund siden (dvs leeenge sida), om en fyr som dreiv med "oppoverklatring" på sykkelen.. Han brukte en udempa 29' tror jeg..
Klarer ikke å finne den videoen igjen.. Noen som har noen forslag? :>
Det er Amotion.at som har en snutt med en Haro Mary ss. Like mye trial som sykling.
Jeg syklet opp Bunghole her om dagen, og sleit med denne lille kneika. Ser ikke helt umulig ut når jeg ser den på bildet… Kanskje jeg så meg blind på den orange linja?
Redigert av magnusc; 24/08/201111:50. Rediger grunn: La til linjer i bildet
Jeg syklet opp Bunghole her om dagen, og sleit med denne lille kneika. Ser jo veldig lett ut når jeg ser det nå på bildet… Kanskje jeg så meg blind på den renna i midten?
Den har mange alternativer. Helt til høyre har du en mulighet, men jeg føler at den er litt vanskelig ved roten til treet på høyreside.
Neste alternativ er hvor solflekken på høyreside ligger. Du holder diagonalen på svaberget til hvor flekken slutter, der kan du ta enten rett opp eller så tar du til venstre.
Så har du midtrenna som du har prøvd på. Neste er ved rota du har nederst omtrent midt på bilde hvor sola skinner. Der holder du lett til venstre til under rota til treet på venstre side, og så tar du diagonalt mot midten.
Har sett noen ta helt til venstre, men da la jeg ikke merke til hvor det ble tatt nøyaktig.
Øyvind, syns det nede ved bekken er vesentlig lettere, siden den er mindre bratt. Dog er den glattere.
Jeg er med på Crux-Safari! Ellers synes jeg Øyvind burde starte Crux-kurs
polkaDOT, jeg kommer hvertfall til å prøve flere linjer neste gang jeg kommer hit. Får ta med kamera og kanskje få noen nye dekk så kanskje jeg ikke blir stående å spinne i renna.
Jeg er med på Crux-Safari! Ellers synes jeg Øyvind burde starte Crux-kurs
polkaDOT, jeg kommer hvertfall til å prøve flere linjer neste gang jeg kommer hit. Får ta med kamera og kanskje få noen nye dekk så kanskje jeg ikke blir stående å spinne i renna.
Har en del å si hvilken dekk du bruker. Fordel med myk gummi. Men en kamerat jeg sykler med, som er den flinkeste på teknisk crux i oppoverbakker sykler med gamle NN både på vått og tørt. Så alt er mulig.