Jeg flytter fra Oslo til Åsane i Bergen i slutten av måneden og tenkte det kanskje var på tide å melde seg inn i en sykkelklubb. Det er sikkert en fin måte å bli kjent med folk på. Jeg er 37 år. Nivået er ikke veldig høyt. Syklet Lillehammer - Oslo på 6.30, så er ikke interessert i noe proff opplegg, men være med på noen felles langturer/treninger, det sosiale og mulighet til spinning på vintern.
Ser på nett at det er to aktuelle klubber Åsane CK og Bergen CK. Er det noen her som har førstehåndskjennskap til disse klubbene? Hvem er "best" for en veteran uten for store ambisjoner? Åsane har selvsagt fordelen ved at de er nære der jeg bor, men om de ikke har noe særlig miljø/opplegg for veteraner/tur-trim så er det ikke noe problem å dra til byen for å trene ett par ganger i uken med Bergen CK.
PS: Trenger en jobb også, så om noen har tips om noen jeg kan kontakte som trenger en salgs/markedssjef eller KAM innenfor IT-bransjen eller tilvarende tekniske bransjer så send meg gjerne en PM.

Min styre er lang erfaring og god kjennskap til salg/markedsføring innen tekniske bransjer.