Kjøpte min første boks i går, men fulgte ikke med noe måleskje, gidder noen å laste inn et bilde av en, slik at jeg vet ca hvor mye jeg skal blande oppi...
For alt det jeg vet kan denne måle skjeen være liten, og da det står 4-5 måle skjer per 750ml vann så er det jævla greit å vite hvor stor den skjeen er??
Det lureste er vel å smake seg frem til hva som er riktig for deg. Hva som står på esken er i beste fall veiledende.
En spiseskje fungerer supert til å finne en forutsigbar blanding du kan gjenskape neste gang.
Det står vel også på esken hvor mye drikke hele esken skal gi. Det bør gi deg en god pekepinn på hvor mange gram pulver du skal ha pr liter. Å kalle folk Nisse er uansett ikke god kutyme. Slapp av!
Det lureste er vel å smake seg frem til hva som er riktig for deg. Hva som står på esken er i beste fall veiledende.
Fulgte anvisningen på noe sportsdrikke jeg kjøpte rett i forkant av terrengsykkelrittet. Oi oi hvor det var sterkt. Magen vrengte seg og jeg fikk nesten dobbelt syn. Så følg rådet til redaktøren og smak deg frem.
Kjempefin! Den kan man vel koble til Squeezy-boxen. Men hvorfor trådstarter absolutt skal helle vann i kommunikasjonselektronikken sin kan jeg ikke skjønne?? Sist jeg prøvde meg med væske (øl) i et elektronisk kommunikasjonsapparat,gikk det skikkelig dårlig. Det var kanskje fordi jeg sølte hele øllen på en gang,ville muligens gått bedre hvis jeg hadde brukt en korrekt måleskje. Det fulgte forøvrig ikke noen måleskje med det gamle apparatet.Ikke det nye heller når jeg tenker etter. Eller snakker vi om helt andre ting her?
Uansett,kanskje trådstarter vil gi beskjed når han får tak i en sånn skje så jeg også kan skaffe meg en?
Kjempefin! Den kan man vel koble til Squeezy-boxen. Men hvorfor trådstarter absolutt skal helle vann i kommunikasjonselektronikken sin kan jeg ikke skjønne?? Sist jeg prøvde meg med væske (øl) i et elektronisk kommunikasjonsapparat,gikk det skikkelig dårlig.
Det er vel snakk om å helle pulver i Squeezy-boxen, og ikke vann Dette er jo noe kondis-greier, så da holder den sikkert lenger...