I forbindelse med Eurobike ifjor, kjøpte jeg en umerket 18"/medium ramme. Dette er en 29er ramme på utrolige 1200gram. Den aksepterer vanlig krank og tar vanlige hjulakslinger. Blir ikke den satsingen på mtb jeg hadde tenkt meg og gir muligheten videre. Har imidlertid sanket noen deler til prosjektet allerede, om interesse for deler - ring! Dette blir den ultimate grusracer med eller uten stivgaffel.
NB! Fantastisk finish - verd hver eneste krone. Bruk gjerne tlf 92630162
Kjøpte meg et karbonsete, men stompen begynte å skrike etter mer stopping allerede i garasjen, altså ubrukt. Oppgitt til 95gram. Ligger på hylla sammen med annet stæsj til en halv årslønn, men omsetter det gjerne til kostpris. Dette var det jeg betalte; altså $59 + $15frakt + 25%mva = kr 518,- Vel - moms er vel ikketema blandt forumets drevne ebayere og runder dermed av til 500 samt river i porto`n :-)
Redigert av dude; 25/07/201118:52.
Re: 29er karbon-ramme str medium kr 5900
[Re: dude]
#122231926/07/201113:02
Til deg "rustyboy" - er du 187cm på strømpelesten, mener jeg en større ramme passer deg bedre :-)
De som bor i nærheten, kan komme å se og kjenne hvor fantastisk denne ramma er. Til andre aktuelle: denne sendes jo fraktfritt med posten. Et carbonsete kan følge med på handelen. Dude