ok, nå har jeg sett denne to ganger.
Den lever for meg ihvertfall på ingen som helst måter opp til hypen.
For lite sykkelshots av et for lite ryttergalleri. Innslagene fra WC burde i mine øyne vært lengre og vist myyyyye mer sykling fra løypen og ikke så mye fokus på at man sykler over mållinjen - som i noen innslag stjeler altfor mye av tiden. Ja, det er fint for å vise den interne konkurransen, men pokker heller, vis mer sykling! Det er et bare deler av disse segmentene som er bra, mens de fleste personsegmentene er tidvis über bra. Brendog sin enormt mange hopp kunne de godt ha klippet ut for min del. Det er liksom litt begrenset hvor mange ganger det er gøy å se noen hoppe rett frem på hopp andre trikser på. Det er og litt for mye gjenbruk av kameravinkler og teknikker- jeg tenker da på teknikken "vi begynner nede og drar kameraet høyt opp i det syklisten kommer forbi". Musikken kunne også vært enda mer inspirert. Alt jeg kan si er:
clay porter - vittori fra tri-ride 0-3
nå gleder jeg meg til videoen til vittorio fra Val di Sole kommer. Den tror jeg blir helt fantastisk rå.
Redigert av heinrich; 27/08/2011 18:12. Rediger grunn: mer forståelig nå kanskje