Jeg tenker meg en tur til de tre pyramider i Issjødalen på lørdag 23/7 Dette er en ganske teknisk krevende stiperle øst om Åre De jeg har snakket med klassifiserer dene stien som alt fra topp sju til topp tre,så den har nok sine kvaliteter
Ta kontakt dersom noen ønsker å bli med,jeg har plass i bilen til en syklist med sykkel
Massevis med smileys i 2012 Nyckelbens-Jonny Jonny Kåstad
Vi ble tre stykker som tok turen til Pyramiderna og Issjødalen Erik,Harald og undertegnede Tusen takk for turen gutter! For en fantastisk fin sykkeltur!
Det var utrolig fine stier,både teknisk klatring og flytstier de luxe Harald klokket vel toppfart på 35km/t på GPS'en
Utsikten fra høyfjellssletten,(bunnen av den gamle smeltevannsjøen fra siste istid),var også ganske så bra!
Bilder kommer senere
Enda en gang: Tusen takk for en veldig artig sykkeltur
Her kommer noen bilder fra turen: Vi er på rett veg! Myrsykling på svensk maner! Grønvallen er nådd,her deler stien seg Det gjelder å finne rett sti! Når vi kom opp fra skogen ble det matpause med utsikt til Pyramiderna Her er de! Lettsyklet sti Det er greit å fylle opp drikkeblæra med reint fjellvatn! Utsikt mot Pyramiderna fra andre siden Sånn ser det ut fra denne siden
Redigert av jonnykast; 13/08/201117:56.
Flere bilder fra turen: Vi syklet selvsagt opp på Pyramiderna På veg tilbake fra den ytterste Og ned den innerste Utsikt fremover til der vi skal dreie ned til Issjødalen Og utsikt tilbake over høysletten(bunnen av smeltevannssjøen fra siste isstid) Grønåa må krysses På veg ned til Issjødalen Pause ved Issjøen Poserboy
De siste bildene fra turen: Et snedig lite hus i nøden Høy standard på stien ned Issjødalen Erik koser seg på kremstier! Det er gjort et solid stykke arbeid med klopping av myrpartiene!
Tusen takk for turen Erik og Harald!
Hvis formen er sånn nogenlunde når jeg våkner i morgen,blir det sykkeltur inn til Gåsåns vindskydd i Sylene Det skal visst være en 8 km lang sinnsykt bra flytsti på den turen Den skal etter sigende være helt Amerika bra!
Jeg har plass til en syklist med sykkel i bilen...
Redigert av jonnykast; 13/08/201118:25. Rediger grunn: sykkeltur i morgen
Bare et ord: troll'sk!! Dette var "trollbra". En nyoppdagelse som hadde alt: steinete teknisk klatring,dyp singletrack i lyng,stuegolv plattå,bratt svingete nedfart,flytsti, bekkekryssinger,kloppbalansering and so on.
Å så været da gitt. Som en sommerdag, nå på sommeren:-)
Syklet om Pyramiderna og Isjødalen i går. Syklet med kona, sønnen og en kollega. Kjempetur i fantastisk natur! Det ble for mye stein for fruen, så jeg får ikke med meg henne dit igjen, men jeg tar gjerne turen igjen selv!
Syklet om Pyramiderna og Isjødalen i går. Syklet med kona, sønnen og en kollega. Kjempetur i fantastisk natur! Det ble for mye stein for fruen, så jeg får ikke med meg henne dit igjen, men jeg tar gjerne turen igjen selv!
Knut H.
Herre! Så det er det du driver med mens vi andre fyker forbi på asfalten på vei til Åre med tungen hengende nedenfor knærne og dehydrasjonen så langt fremskredet at selv Tut-Ankh-Amon ville blitt misunnelig ...
Gir du en lyd neste gang du drar? Hvis du vil ha med selskap uten familiære bånd, da.
Evoc 2012 sykkelbag leies ut. Ta kontakt på PM! Jeg trener ikke, jeg bare trimmer!