Jeg er i tenkeboksen ang salg av min 29èr. str M (17,5")
Sykkelen er en 2010 modell som er nyinnkjøpt i mars i år.
Nypris ligger på ca. 26.000,- og det er ikke gjort noen oppgraderinger bortsett fra å bytte setepinne slik at denne kan justeres mens jeg sitter på sykkelen.
Den har vært med på ca. 15 stiturer, men den er litt i "letteste" laget for min smak.
Den passer ypperlig til markturer og flyter som en drøm over steiner, røtter og tar våte, dype myrer bedre enn noe annet jeg har prøvd.
Jeg må ikke selge den, men vet ikke om jeg har samvittighet til å ha en sykkel til i boden som bare blir brukt 4-5 ganger når jeg får meg ny ila august.
Legger ut bilder så fort jeg har anledning, foreløpig er bildet hentet fra nettet.
http://blackmountainbicycles.com/product/10-specialized-epic-comp-29er-59576-1.htm'10 Specialized Epic Comp 29er Specifications
Specification Description
Frame Specialized FSR M5-aluminum
Fork RockShox Reba SL 29, 100mm-travel w/lockout
Rear Shock Fox/Specialized, 90mm-travel w/Brain Fade
Rims/Wheels DT Swiss X450SL
Hubs Front: Specialized Hi Lo; Rear: Shimano
Spokes DT Swiss 1.8mm stainless-steel
Tires Specialized S-Works tubeless ready, 29 x 2.0, Front: The Captain; Rear: Fast Trak LK
Crankset Shimano
Chainwheel 44/32/22
Front Derailleur Shimano SLX
Rear Derailleur SRAM X-9
Rear Cogs Shimano, 9-speed: 11-34
Shifters SRAM X-7
Handlebars Specialized XC flat
Tape/Grips Specialized lock-on (Medium: Waffle; Large/X- Large: Thick)
Stem Aluminum
Brake Levers Avid Elixir R SL
Brakes Avid Elixir R SL disc
Saddle Specialized Phenom
Seat Post Aluminum
Pris jeg ser for meg er rundt 17K med setepinnen som jeg i farta ikke husker navnet på. (Kjøpt hos Raske Sykler for 3.000)
Sykkelen er kjøpt fra TopTubes og er med meg på ferie nå, men kan leveres på strekningen Tromsø - Oslo ila 14 dager.